Biltema INNOVA renkaat

Keskustelua renkaista, vertailut, kimppatilaukset

Valvoja: Moderaattorit

THA
Pyörä: Yamaha ja TM
Viesti:

Re: Biltema INNOVA renkaat

Viesti Kirjoittaja THA »

Ellei ajettavuudella ole väliä, niin mikä ettei. Mutta kuinka levee se sun etuvanne on, eikö Cheng Shin 3.00-19" toimisi? Sopis vielä paremmin pikkunastalle kuin kisanastalle. Tosin ne ei ihan täysin pyöreitä ole, eli yli 80km/h ja on pakko tasapainotuttaa.
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
rainerb
Pyörä: AT RD07a + ST1100

Viesti Kirjoittaja rainerb »

Kumpaas BILTEMAN eturengasta porukka on alle laittanut? Krossia vai enduroa?
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
Tase
Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100

Viesti Kirjoittaja Tase »

rainerb kirjoitti:Kumpaas BILTEMAN eturengasta porukka on alle laittanut? Krossia vai enduroa?
Enduroa olen yhden renkaan kuluttanut.
Å
Pyörä: Liian monta

Viesti Kirjoittaja Å »

Tase kirjoitti:
rainerb kirjoitti:Kumpaas BILTEMAN eturengasta porukka on alle laittanut? Krossia vai enduroa?
Enduroa olen yhden renkaan kuluttanut.
+1 kasigessussa
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
TTA

Viesti Kirjoittaja TTA »

Neljä taisin kuluttaa kunnes huomasin et ostaa jonku muun niin tarvii rengasjumppaa tehhä paljon harvemmin :lol:
Jarno
Pyörä: KTM 640 Adv R
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Monta tuollaista enduro mallin etusta...

Viimeisimmällä +1800km
Kun en aja kilpaa niin ihan hyvin riitti pito ja pinta.

Eikä ole tarvinnut kuunnella rengasmyyjän selityksiä miksi juuri nyt(kään) ei ole renkaita hyllyssä, mutta varmaan ensi kesäksi saadaan, kai... :evil:

Nyt vaihteeksi tuplasti kalliimpi etunen alla, saa nähdä onko myös tuplasti parempi mun ajoissa.
psi
Pyörä: Africa Twin RD07

Viesti Kirjoittaja psi »

Missä vaiheessa tuo on sitten kulunut vaihtokuntoon?
Minulla on nyt toinen eturinkula tältä kesältä menossa ja keskinappulat ovat kuluneet ehkä puoleenväliin, siihen missä ne yhdistyvät kahdesta vierekkäisestä yhdeksi. Eka kesti 3k ehkä vähän kuluneemmaksi ja toinen on nyt päälle 2k:ssa, vaihdoin vähän varmuuden vuoksi ennen pohjankangasta kun ei ole muulla lailla oikeastaan rajoittanut. Eli oisko siinä nyt päälle puoli senttiä nappulaa, viistoon kuluneita.
Välillä pitkään assua ja 2+ painetta..
Русский военный корабль, иди на хуй
Juhana
Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350

Viesti Kirjoittaja Juhana »

Mulla b:ssä etusessa nappulat takareunasta nolla,ja edestä 60%.Ei toimi enää millään pinnalla +2500 km.Misukalla melkein 4 kertaa pidemmälle,ja kunto parempi...Mutta joka vaihtaa joka kisaan uuden nakin,tuo on halpa ja hyvä vaihtoehto.Varmaan kuviosta johtuva värinä välittyy käsiin assulla.Ja oon laiska vaihteleen nakkeja :lol:
Timoteus
Pyörä: KTM EXC 250 6Days -19

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

DR650SE:ssä nyt alla takasessa pikkudarran 18" vanne johon testiin Innovan Enduro leveydeltään 120 mm, melkoinen ruikula edelliseen 130 mm leveään Contin TKC80:iin, lieneekö sitten profiilit samat,vissiin suurinpiirtein, ei jaksa kaivella tietoja. Ensikilsat käyty lipsuttelemassa todella märällä tiellä ja jopa tohtorillakin sai kaasutella tosi hissukseen, meinaa väkisin assulla(kin) joutavaa lyödä :shock: No ehkä viikonloppuna sitten soralle mikäli sateet hellittävät.

Jos tuo abouttia 500 km kestää niin sama hinta/laatusuhde kuin edellisessä... :lol:
Mazza
Pyörä: Honda Mtx 125 -86, IC 350 M56 -58

Viesti Kirjoittaja Mazza »

Timoteus kirjoitti:...Ensikilsat käyty lipsuttelemassa todella märällä tiellä ja jopa tohtorillakin sai kaasutella tosi hissukseen, meinaa väkisin assulla(kin) joutavaa lyödä :shock: No ehkä viikonloppuna sitten soralle mikäli sateet hellittävät.
...
Ensimmäisen sorasurauttelun jälkeen alkaa sitä asfalttipitoa löytyä. Ensimmäiset kilometrit piti jopa tuolla 22-heppasella ja kuivalla asfaltilla ajella varovasti, välillä jopa kaasusta suti. :lol:
miki.
Pyörä: KTM 525 exc

Viesti Kirjoittaja miki. »

mulla on crossi ja aika kovaa kumea(muovia) tuntuu olevan...näyttää kuitenkin kestävän, ihan ok pito sekalaisessa metsä ja soratie ajossa. Hintaansa nähden hyvä renkula.
rainerb
Pyörä: AT RD07a + ST1100

Viesti Kirjoittaja rainerb »

miki. kirjoitti:
mulla on crossi ja aika kovaa kumea(muovia) tuntuu olevan...näyttää kuitenkin kestävän, ihan ok pito sekalaisessa metsä ja soratie ajossa. Hintaansa nähden hyvä renkula.
No minä nyt ostin sen enskaversion. En kuitenkaan aio vielä laittaa sitä alle, kun uuden takarenkaan (KENDA) kanssa vanha TKC80-etunen tuntuu ihan pitävältä vaatimattomasta ulkonäöstään huolimatta - siis Innovaan verrattuna. Eilen kävin testaamassa uuden takajousen ja renkaan. Yhtä raskasta tuo ajaminen on kuin ennekin, mutta nyt alkaa kuskia jo hirvittämään vauhti jota pystyy pitämään, kun mies vie pyörää eikä päinvastoin. :P
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
psi
Pyörä: Africa Twin RD07

Viesti Kirjoittaja psi »

Nyt on toinen etunen (3000km) sakkorajalla. Edellisen (2800km) kun otin pois alta niin oli mielestäni sunnuntaikuskille ihan ok-kunnossa (nappuloiden kuluma korkeintaan puolessavälissä ja ajatuksena olikin ajaa se jossain vaiheessa loppumpaan). Tässä äskeisessä taas nää harvemmat/pienemmät nappulat ovat jo ihan rungon tasalla.

En muista olivatko kumpikin samaa lajia, enska/krossi, mutta luulen että erilaiset, pitää illalla katsoa mitä niissä lukee.

Noista kilsoista suurin osa assua :| .
Русский военный корабль, иди на хуй
TTA

Viesti Kirjoittaja TTA »

Nyt kantsii tilata laatulehti Offroad Pro. On nimittäin tilaajatarjouksena Bilteman enska ja crossirenkaat. Onneks kuitenkin ennen tilausta tajusin tarkistaa mitä renkaat maksaa ns. tavalliselle tallaajalle ja hintalapussahan lukee aivan sama hinta kuin tuo "vain tilaajille" tarjous. Ketähän nyt on kusetettu ja kuka?
Jarno
Pyörä: KTM 640 Adv R
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Pääasiahan on isot alennukset, ei lopullinen hinta... :lol:
Vastaa Viestiin