Miksei kukaan kertonut?

Keskustelua renkaista, vertailut, kimppatilaukset

Valvoja: Moderaattorit

hannuk
Pyörä: 570 FE, 250 EXC-F
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hannuk »

No nyt kun päästiiin asiaan.. eli renkaiden nastoittamiseen _itse_ :D

Minulla kun on pari satsia noita rupuleita, niin yhden sarjan voisi nastoittaa joillakin enduropiikeillä tai miedommilla. Onkos kellään PK-seudulla nastapyssyä ja tietoa nastoittamisesta? Mä voisin tulla mielelläni oppiin :)

-HannuK
skuikka
Pyörä: SE ja 29% R1200GSA:sta

Viesti Kirjoittaja skuikka »

JoukoWho kirjoitti:Onhan se näin, mutta minulla on SM, elikkä rengaskoko ei oikein tue talviharrastusta.
.
elä heitä kirvestä kaivoon sen sumon kanssa, en ole tosin päässy lumessa koittamaan sattuneesta syystä, mutta pilkkijöitä on jo peloteltu
Liitteet
HPIM0855.JPG
jääsumo
(49.52 KiB) Tiedosto ladattu 252 kertaa
Kunkku
Pyörä: Gessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kunkku »

Itse nastoittajille kysymyksiä: Millaisella poralla olette tehneet reiät? Onko kukaan onnistunut nastoittamaan käytettyä rengasta, eli poraamaan siihen reikiä nastoille? Asiantuntijat väittävät melko haasteelliseksi toimenpiteeksi...
Kipa
Pyörä: SE ja kolmipökö

Viesti Kirjoittaja Kipa »

Kunkku kirjoitti:Itse nastoittajille kysymyksiä: Millaisella poralla olette tehneet reiät? Onko kukaan onnistunut nastoittamaan käytettyä rengasta, eli poraamaan siihen reikiä nastoille? Asiantuntijat väittävät melko haasteelliseksi toimenpiteeksi...
Vaatii sähköporakoneen (tarpeeksi kierroksia) ja "kumiterän", jollaisen voinee ostaa esim. Kisarenkaasta. Käytetyn renkaan nastoittaminen on mun mielestä turhaa hommaa, tosin en ole asiantuntija. Sen verran kalliita nastat ovat ja nastoitustyö liimoineen ja hapotuksineen hanurista, että jos ei varaa uuteen aihioon ole, niin kannattanee jättää homma tekemättä. Jälleen kerran totesin C-02 Mitaksen nastoitettuani, että seuraavan ostan valmiina....

Kipa
Vastaa Viestiin