Marko Hemmilä kirjoitti:Miksi ne tilaavat vain 18" takarenkaita ??? Taatusti 17" takasillekkin olisi ostajia.
Lisäsin tuon toisen foorumin keskusteluun seuraavan toiveen:
"Kyseinen rengas kiinnostaa noissa jo drzjar1 mainitsemissa piireissä myös koossa 17, Mielenkiinnolla odotamme sivujenne päivitystä."
[quote="Marko Hemmilä"]Jep, D606:t on tosi halpoja jenkkilässä. Siksi niitä toinkin sieltä useamman satsin...[/quote]
Aai. Vai useamman satsin. Kuis sun kavi tullin ym. muodollisuuksien kans.
Aattelin vaan kysya, kun Mika M:n Bemuun pitais semmoset kans saada
ja mina , kun taas oon parhaillaan taal rapakon takana
hatussa vika kirjoitti:Aai. Vai useamman satsin. Kuis sun kavi tullin ym. muodollisuuksien kans.
Aattelin vaan kysya, kun Mika M:n Bemuun pitais semmoset kans saada
ja mina , kun taas oon parhaillaan taal rapakon takana
Toin niitä muuttokuormassa omaan käyttöön
Lisäksi jos tavarat oli ostettu puoli vuotta ennen muuttoa, niin silloin ne käy muuttotavaroista.
Tullimiehiä kiinnosti vain auto ja mp.
talkku kirjoitti:uusin hinta etu ja taka+ vannetyö= 175 euroa! täytyy laittaa alle, kun nuot piikkipyörä kelit loppuvat.
Jos laitatte tälläistä tietoa, niin voisitteko myös kertoa mikä rengas (elotettavasti D606), koko ja paikka mistä hinta on peräisin, koska yllä olevan viestin informaatioarvo muille on 0% jolloin sen voi jättää myös lähettämättä.
Taitaa XR:ssä olla 18" takanen.
Samalla kun kyselette noita renkaita liikkeistä niin herättäkää keskustelua 17" takasistakin. Taatusti ostajia tuolle koolle löytyisi.
EDIT: Kertokaas muuten sitten kommentteja noista D606:sta ! Itse pidin noista renkaista todella paljon Dakarin alla.
Nostetaas tämä pinnalle. D606 tulossa allrightistä sen sulaneen 907:n tilalle. Etunenkin kaipais jotain muuta puolikuntoisen tkc80:n tilalle. Eli saapiko 606 etusta sopuhintaan jostain?