Kommentoinpa vielä tuohon otsakkeen kymysykseen.
Veijon suosittelemana ostin nuo Maxxcross It:t ja niihin olen ollut tyytyväinen. Pito soralla tosi hyvä ja tourilla olivat ainoat meidän tiimissä, jotka eivät olleet kurasta tukossa.
Noi 21Pirellit oli mulla eka renkaina ja ne tuntui paljon liukkaammilta. Tuolloin tosin mopokin oli vielä uusi tuttavuus ja kuskikin on kehno. Tuosta samasta Pirelli-satsista otettiin kuitenkin renkaita muihinkin pyöriin (siis eri merkkisiin) ja samat moitteet noilta kokeneemmilta kuskeilta, joten...
Tuolla aiemmin on kommentteja MaxxCross It- keskustelun alla, joten lukaiseppa se.
Joku siellä kommentoi, jotta noi Maxxikset olis asvalttikaarteessa olleet hiukan yliohjautuvat...enpä ole itse moista huomannut. Harvemmin ajan asvalttia, mutta viime kesänä viikon reissun, osaksi myös asvaltilla ja yllättävän hauskaa oli asvalttimutkapätkilläkin pitkästä aikaa. Yliohjautuvuutta en siis todennut mutkissa, vaikka lujaa mentiinkin.
Nuo IT:t ei oo halvimmat mahdolliset, mutta saatavuus hyvä. Omani ostin(tilasin) Oulun Kärkkäiseltä ja mukaan tuli iso kasa tarraa ja kynäkin
Joka osaa ajaa, saa takuulla enemmän irti, kun alla on kunnon renkaat, joten en oo niinkään sen halvimman kannalla. Omalla kohdallani pätee se, jotta huono kuski tarvii hyvät renkaat