Kuvassa 8 tkm ajettuna, josta tosin ~75% päällysteellä reissuseuran ajopeleistä johtuen

Valvoja: Moderaattorit
Laitoin nämä uudestaan alle tänä keväänä ja nyt kun kilsoja on 7900 km molemmilla, niin takarenkaassa on 2,5 - 3,5 mm pintaa jäljellä ja eturengaskin on melko loppu. Takarengas on pysynyt melko hyvin pyöreänä ja eturenkaasta nappulat kuluvat hyppyrille, mutta juurikaan ei tule sitä normaalia, että joka toinen nappularivi kuluisi enemmän. Takarengas on ollut soralla melko liukas jo kauan. Asfaltilla ok.Jani M kirjoitti: ↑Ma Elo 08, 2022 8:49 pm Lapin ja Pohjois-Norjan reissun renkaiksi laitoin 690:iin Rallz:n eteen ja Adventuren taakse. Molemmat on tube type. Nämä on pitkään aikaan ensimmäiset 50/50-renkaat alla, kun on tullut käytettyä karkeampia. Takarenkaalla on ajettu nyt 5500 km ja siinä on joku 6-7 mm jäljellä, joten sillä päässee vielä pari kolme tonnia, ennen kuin keskellä on 3-4 mm. Eturenkaalla on ajettu 6500 km ja se saattaa mennä loppuun ennen takarengasta.
Alussa eturengas oli hyvä kaikilla pinnoilla, mutta kuluneempana se on alkanut lipsumaan, ja kuvio on ehkä vähän liian tiheä, että se nousisi urista kuten karkeammat etuset. Vastaavista renkaista Mitas E-13 voisi olla siinä suhteessa parempi.
Takarengas on toiminut hyvin kaikkialla kivikosta asfaltille, mutta irtosoralla sekin on alkanut olemaan melko liukas. Renkaan profiili on pysynyt kuitenkin esimerkillisen hyvin pyöreänä, joten ajo-ominaisuuksissa ei ole moittimista.
Kumpainenkin on kilometrikestoonsa nähden oikein hyvä rengas, ja toimivat hyvin parina, mutta alle menee vaihteeksi karkeammat ja ajan nämä loppuun toiste.