Michelin Tracker

Keskustelua renkaista, vertailut, kimppatilaukset

Valvoja: Moderaattorit

Jani M
Viestit: 1911
Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
Pyörä: 690R -19 250 EXC-F -20 Gilera RC125 -90
Paikkakunta: Tampere

Re: Michelin Tracker

Viesti Kirjoittaja Jani M »

Jani M kirjoitti: La Syys 25, 2021 8:27 pm 690:ssa on ollut 80/100-21 ja 120/90-18 Trackerit 1200 km. Oikein hyvin toimivat renkaat kaikilla soratiepinnoilla torpparin asfaltista sepeliin ja yllättävän hyvät myös asfaltilla tuollaisiksi renkaiksi. Eturengas ei ole kulunut juuri nimeksikään, mutta takarenkaassa on keskellä 7 mm nappulaa jäljella, kun lähtiään oli 15 mm. Pito on vastaavasti heikentenyt, jos alusta on vähänkään irtonaisempaa. Josko nyt muutamat loppusyksyn ajot vielä kestäisi. Eturengas on hyvä ja takarengaskin muuten, mutta vaikuttaa turhan lyhytikäiseltä, mikä ei ole ihme noin harvalla kuviolla. Takana aika vastaava kuin MC360 Mid Hard.
Renkailla on ajettu nyt 2250 km ja takarenkaassa on keskellä jäljellä alle 3 mm. Olisi voinut jo aikaisemminkin pistää vaihtoon, sillä pito irtonaisella alustalla on aika heikko noin kuluneena. On Bridgestone TW302:n ja Metzeler MC360 Mid Hardin kanssa huonoiten kestänyt takarengas, mitä minulla on ollut. Muuten se on oikein hyvä, mutta kun C-02:lla tai Dunlop D952:lla pääsee suunnilleen tupla kilsat, niin tuskin ostan toiste.

Edessä sen sijaan kestää hyvin, vaikka on sen hetkisistä saatavuussyistä kapeampi 80/100 koko normaalien 90/90 tai 90/100 sijaan, ja ajo-ominaisuuksissakaan ei ole valittamista millään pinnalla. Kestää todennäköisesti hyvin toisen vastaavan takarenkaan, joka tulee olemaan Heidenau K74.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
Jani M
Viestit: 1911
Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
Pyörä: 690R -19 250 EXC-F -20 Gilera RC125 -90
Paikkakunta: Tampere

Re: Michelin Tracker

Viesti Kirjoittaja Jani M »

Tracker kesti edessä 5000 km 690:ssä ja olisi voinut vielä jonkun aikaa ajaa, mutta menee vaihtoon samalla kun takarengas. Hyvin vastaava ajo-ominaisuuksiltaan kuin C-17, eli oikein passeli. Asfaltilla ehkä vähän vähemmän vakaa kuin C-17. Halvimmasta päästä, joten hinta-laatusuhde on oikein hyvä. 80/100 koon käyttämisestä ei ollut mitään haittaa, kun 90/90 kokoa ei ollut saatavilla. Taitavat olla käytännössä aika saman kokoiset.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
Vastaa Viestiin