Piikki renkaat enduroon...
Valvoja: Moderaattorit
Re: Piikki renkaat enduroon...
Mulla juuri katselin jotta toista talvea käytössä oleva ja kohtuu vähän ja pelkkää spooria ajettu kings niin viipottaa kanssa vähän yhdestä kohtaa. Mulla on kyllä jotta on kohtuu kulunut mousse sisällä joten tulkitsin että se ei johtuisi päällikumin vauriosta vaan että ei ole ihan niin hyvin vanteella joka paikasta kumi.
Se miten Samilla viipottaa kuullostaa äkkiseltään tyhmemmälle siltä jotta vannenauha voisi olla poikki? Jos on jo montakin kertaa väännetty vanteelle niin voinut vaikka siinä poiketa.
Se miten Samilla viipottaa kuullostaa äkkiseltään tyhmemmälle siltä jotta vannenauha voisi olla poikki? Jos on jo montakin kertaa väännetty vanteelle niin voinut vaikka siinä poiketa.
antti
- rainerb
- Viestit: 2450
- Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 9:40 am
- Pyörä: AT RD07a + ST1100
- Paikkakunta: Uleåborg
Re: Piikki renkaat enduroon...
Tämä ei oikeastaan liity piikkirenkaisiin, mutta minulla viime kesänä asennettu käytetty K60 etunen ATssä viiputtaa sellaisen 0.5-1 cm sivuusuunnassa. Ihme juttu - vanne on suora, ja rengas asettuu siihen ihan oikein. Luulin että renkaassa olisi vikaa, ja ostin uuden samanlaisen. Sama vika!!
Ei ymmärrä.
Ei ymmärrä.
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
- Lerssi
- Viestit: 334
- Liittynyt: Ke Huhti 13, 2011 10:54 pm
- Pyörä: KTM 1290 Adventure
- Paikkakunta: Rovaniemi
Piikki renkaat enduroon...
Tuntuu erikoiselta että 2 runkovikaista sattuu peräkkäin. Onko vannelukkoa?
Eihän sitä kukhan jaksa!
- rainerb
- Viestit: 2450
- Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 9:40 am
- Pyörä: AT RD07a + ST1100
- Paikkakunta: Uleåborg
Re: Piikki renkaat enduroon...
Ei ole vannelukkoa, ajan aika kovilla paineilla tuolla lavetilla.
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
Re: Piikki renkaat enduroon...
laiskana ei jaksanu kahlata koko ketjua läpi mut tuossa autonrenkaita ostaessa kysäsin samalla piikkipyöriä kyrpiäiseen... ja motorenkaan piikkipyöriä kuulemma myyny... onkoha ne mistää kotosi? kuulemma liimatuilla nastoilla mitasta jne...
Re: Piikki renkaat enduroon...
Lienevät oikein hyviä kunhan valitsee omaan käyttöön ja mopeediin sopivan mallin ja nastoituksen.
antti
- Gessuli
- Viestit: 1312
- Liittynyt: To Syys 02, 2010 8:24 pm
- Pyörä: KTM 350 EXCF -15 KTM 990 -07
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Piikki renkaat enduroon...
http://www.motorengas.fi/
Motorenkaalla pitäisi kyllä olla laatu kohdallaan ja tietämys myös, eivät ihan mihkä tahansa runkoon nastoja laittele.
Yhtäkään ei ole itsemyymistäni takaisin tullut.
Motorenkaalla pitäisi kyllä olla laatu kohdallaan ja tietämys myös, eivät ihan mihkä tahansa runkoon nastoja laittele.
Yhtäkään ei ole itsemyymistäni takaisin tullut.
http://www.brbikers.com
EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
Re: Piikki renkaat enduroon...
noni tämä selevä... kahtoo syssymmällä jos ei oo vähän ajettuja tulluna vastaan... kyrpiäisen kone tosin vielä ottaa valohoitoa... mut kaipa se nipussa ennen vappua 
- rainerb
- Viestit: 2450
- Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 9:40 am
- Pyörä: AT RD07a + ST1100
- Paikkakunta: Uleåborg
Re: Piikki renkaat enduroon...
Osta vähän käytetyt nastarenkaat keväällä, ne tuppaavat olemaan halvempia silloin, tai ainakin tarjonta on laajempi. Kysynnän ja tarjonnan laki, nääs.
Minäkin ostin syksyllä tuliterät nastarenkaat. Olis vain aikaa ajaa - olenkohan mä kokonaista kolme kertaa tänän talvena päässyt ajamaan?
Minäkin ostin syksyllä tuliterät nastarenkaat. Olis vain aikaa ajaa - olenkohan mä kokonaista kolme kertaa tänän talvena päässyt ajamaan?
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
Re: Piikki renkaat enduroon...
Nii nuo uudet on se takaportti syksyllä... kunhan tuo papatin on nipussa niin hankin ne tässä kevään/kesän/syssyn aikana... mutta seuraavien lumien aikaan sais olla enskanastaa alla...rainerb kirjoitti:Osta vähän käytetyt nastarenkaat keväällä, ne tuppaavat olemaan halvempia silloin, tai ainakin tarjonta on laajempi. Kysynnän ja tarjonnan laki, nääs.![]()
Minäkin ostin syksyllä tuliterät nastarenkaat. Olis vain aikaa ajaa - olenkohan mä kokonaista kolme kertaa tänän talvena päässyt ajamaan?
rainerb... nii ja löyty rattaat tuolta... eli kansityöt ja poraus + mäntä vielä... ni on nipussa... tulee uuet ohjurit ja ohjurikumit jne...
Re: Piikki renkaat enduroon...
eipä oo muute ollu liikaa piikkilöitä kaupan... kahtelin jo satapiikin tarjontaa 17/21 nakkeja...
toki jos vastaan tulee välikelin rengasta niin vois hommata ja pyöritellä valamiiks vanteille... jos vaikka kävis talavella ajelee
toki jos vastaan tulee välikelin rengasta niin vois hommata ja pyöritellä valamiiks vanteille... jos vaikka kävis talavella ajelee
Re: Piikki renkaat enduroon...
Moro!
Ostin gassi 300:een toiset vanteet, jossa uudet enskanastoilla olevat renkaan.
etunen misukka ja takanen kenda muistaakseni.
mukana tuli käytetty eturengas näyttäää vielä ihan ok kuntoiselta.
Eka talviajokausi tulossa ja ei kokemusta renkaiden kulumisesta.
Kysymys pitäiskö ostaa käytetty takakumi ensilumille ja säästää uusia kunnon lumille?
Ajelen varmaan enskapolkuja eli kivikkoakin löytyy.
Ostin gassi 300:een toiset vanteet, jossa uudet enskanastoilla olevat renkaan.
etunen misukka ja takanen kenda muistaakseni.
mukana tuli käytetty eturengas näyttäää vielä ihan ok kuntoiselta.
Eka talviajokausi tulossa ja ei kokemusta renkaiden kulumisesta.
Kysymys pitäiskö ostaa käytetty takakumi ensilumille ja säästää uusia kunnon lumille?
Ajelen varmaan enskapolkuja eli kivikkoakin löytyy.
Aivan tiettömälläkin tiellä, minun tuulessani soi.....
Re: Piikki renkaat enduroon...
Moro!
Ostin gassi 300:een toiset vanteet, jossa uudet enskanastoilla olevat renkaan.
etunen misukka ja takanen kenda muistaakseni.
mukana tuli käytetty eturengas näyttäää vielä ihan ok kuntoiselta.
Eka talviajokausi tulossa ja ei kokemusta renkaiden kulumisesta.
Kysymys pitäiskö ostaa käytetty takakumi ensilumille ja säästää uusia kunnon lumille?
Ajelen varmaan enskapolkuja eli kivikkoakin löytyy.
Ostin gassi 300:een toiset vanteet, jossa uudet enskanastoilla olevat renkaan.
etunen misukka ja takanen kenda muistaakseni.
mukana tuli käytetty eturengas näyttäää vielä ihan ok kuntoiselta.
Eka talviajokausi tulossa ja ei kokemusta renkaiden kulumisesta.
Kysymys pitäiskö ostaa käytetty takakumi ensilumille ja säästää uusia kunnon lumille?
Ajelen varmaan enskapolkuja eli kivikkoakin löytyy.
Aivan tiettömälläkin tiellä, minun tuulessani soi.....
- Gessuli
- Viestit: 1312
- Liittynyt: To Syys 02, 2010 8:24 pm
- Pyörä: KTM 350 EXCF -15 KTM 990 -07
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Piikki renkaat enduroon...
Itse ostaisin, käytetyn kummin taakse rospuuttokeleille.
http://www.brbikers.com
EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
Re: Piikki renkaat enduroon...
Enskaan etusta 21-tuumasta, AC10 Stormilta vai IRC Satapiikistä? Nykyisestä Kingssistä lähti 13kk aikana lähes kaikki sivunastat, kestävämpää pitäisi löytää. Kingssin kanssa samaan aikaan asennetussa Kendan takanakissa on vielä kaikki tallella.