DR 800 pleksi
Valvoja: Moderaattorit
DR 800 pleksi
Onko kukaan lyhentänyt DR:n pleksiä. Ainakin tällaiselle 186 cm pituiselle vakiopleksi aiheuttaa kovan pyörteilyn ja melun kypärään. Ajattelin katkaista pleksin pari senttiä mittareiden yläpuolelta. Vinkkejä työn suorittamiseen.
Mulla on nyt tälläinen pleksi paikallaan
- lyhennetty muutama cm mittareiden yläpuolelta ja maalattu sisäpuolelta mustaksi ( en tiedä miten lyhennetty - tuli pyörän mukana aikoinaan )
- ei tämä ainakaan huonompi ole kuin alkuperäinen ja ainakin mun mielestä paremman näköinen, vielä kun olisi rahaa ostaa tuplavalot...
- ajossa siis OK 176 pitkälle
[/img]
- lyhennetty muutama cm mittareiden yläpuolelta ja maalattu sisäpuolelta mustaksi ( en tiedä miten lyhennetty - tuli pyörän mukana aikoinaan )
- ei tämä ainakaan huonompi ole kuin alkuperäinen ja ainakin mun mielestä paremman näköinen, vielä kun olisi rahaa ostaa tuplavalot...
- ajossa siis OK 176 pitkälle
[/img]
- Liitteet
-
- DR_Pleksi.jpg
- (102.2 KiB) Tiedosto ladattu 87 kertaa
TOSIAANKIN tuo vakiopleksi on syvältä! Olin ajelemassa sadan kilsan lenkin ja vielä kun oli aika tuulista keliä, niin tuntui, että pää irtoaa pian paikoiltaan. Taitaa olla sama homma edessä, kuin pikkudarrassa aiemmin, eli täytyy tehdä matalampi pleksi, että säilyy alkuperäinen ehjänä. Mahtaiskohan mustasta 3-5mm HD-levystä tulla siisti? Täytyypä suunnitella