tuli husaberg 501 -02 supermoto ulkomailta ku sai niin halvalla... no propleema seuraava:ei potkimalla kayntiin niin sitten millään no kaverin auton perään nopo ja vetämällä käyntiin!!! (joku kilometri,puolitoista)ajossa ylä kieroksilla rupee röpöttään,muuten meno oli muikeeta.pienen rundin jälkeen sain jopa potkasemalla käyntiin mutta hetkeä myöhemmin taas sama homma ei ees yritä!!?kaasari ehkä rikkaalla(ko)laihalla(ko),tulppa ym.ym. vai..??kaikki neuvot tervetulleita,viimex ku vissiin oon PV sutkin tyhjäkäyntiä säätäny!!
kiitokset jo etukäteen
toivoo kädetön!!
HUSA ja märkäkorva
Valvoja: Moderaattorit
Minä onnistuin Husqvarnasta säätämään venttiilit päin honkia ja samanlaiset oireet ilmaantu välittömästi. Polkemalla ei millään käyntiin, kun kunto ja kirosanat olivat loppuneet myös husku pantiin autonperään ja hinaukseen...
Lähtihän se käyntiin mutta käynti ja veto oli aika epämääräistä rytinää.
Säätelin sitten venttiilit huolella uudelleen, ja simsalabim Huskusta tuli "laakin" peli. Veto muuttui tasaiseksi ja hymykin palaili naamalle

Säätelin sitten venttiilit huolella uudelleen, ja simsalabim Huskusta tuli "laakin" peli. Veto muuttui tasaiseksi ja hymykin palaili naamalle
kiitos!!!toi pitää varmaan koittaa tehdä ensi töiksi,tulpan vaihdon kanssa...Ruoste kirjoitti:Minä onnistuin Husqvarnasta säätämään venttiilit päin honkia ja samanlaiset oireet ilmaantu välittömästi. Polkemalla ei millään käyntiin, kun kunto ja kirosanat olivat loppuneet myös husku pantiin autonperään ja hinaukseen...
Mun entinen Husaberg ei lähteny käyntiin välillä ja syy oli että se söi tulppia kuin leipää. Se ei tosin olis lähteny ilman kipinää vaikka sen olis kuuhun vetäny. Ongelman ratkaisin vaihtamalla tulpan lämpöarvoa. Ei varmaan sama vika mut jos niitä tulppia rupee menee enemmänkin niin kannattaa kokeilla. Siinä tais vakio olla 8 ja laitoin 7 niin rupes toimii.
Se joka saa hyvän kasvatuksen, siitä tulee kiltti. Sellaisella joka saa huonon kasvatuksen on kivaa.
ajattelin heittää korteni kekoon kun on tullut tuota husan näpräilyä harrastettua, tosiaankin se lämpöarvon vaihtaminen 8-7 auttaa jos on rikkaalla, jos ei venttiileitä ja seoksia säätämällä ala pelaamaan niin kannattaa tarkastaa sitten se staattori ensin ihan ulkoapäin että onko kuoret alkaneet pullistella käämien kohdista tällöin staattori on todennäköisesti caput joka kyllä pitäisi ilmetä varmasti mittaamalla, itsellä oli staattorin matala kierros käämit menneet ehtoolle, ja tällöin käynnistämisestä tulee sietämättömän vaikeaa.. eikös tässä ole vielä sem staattori ja lorton kuasutin??
4stroke force