TA.n renkaista vähän

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

sepikate

TA.n renkaista vähän

Viesti Kirjoittaja sepikate »

Kun ei tuo pyörä nyt seiso tuossa kotopiirissä ja ompi vähän pitkänlainen matka lähteä itse katsomaan, niin kysyisinkin arvon alppinistit että onko tuollainen 5.10-levyinen takagummi sopivainen -96 transuun :roll: ?Nyt muistini mukaan siellä pyörii 120- levyinen kiekko.Olisko tuo 5.10 osapuilleen sama kuin 140 leveys?Kun aattelin tuollaista kings KT-966 nakkia tuonne taakse ja miksei eteenkin,mutta kun ei ole Kisarenkaassa taakse kuin 5.10 levyisenä.Oisko kellään kokemuksia kyseisestä renkaasta transun alla noin muuten?
...pääsisköhän tosta...jos mä ihan varovasti...tai mitä jos vauhdilla...
Mika TA-91
Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250

Viesti Kirjoittaja Mika TA-91 »

Moi,

Pitäisi mahtua pyörimään ihan hyvin. Tosin eikös tuo 5.10 ole aikalailla 130 leveä, joka on vanhemmassa TA:ssa vakio leveys. Mutta kyllä sinne myös 140:nenkin mahtuu ihan hyvin (ainakin tuossa vanhemmassa on mahtunut kun olen kertaalleen testannut).

Terveisin
Mika TA-91
sepikate

Viesti Kirjoittaja sepikate »

No niinhän se taitaa ollakin lähempänä 130 leveyttätuo 5.10.Täytynee käydä kisarenkaasta hakemassa kootee alle.Onkos sulla Mika muuten kokemusta kyseisestä nakista?
...pääsisköhän tosta...jos mä ihan varovasti...tai mitä jos vauhdilla...
Mika TA-91
Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250

Viesti Kirjoittaja Mika TA-91 »

Moi,

Ei ole itsellä kokemusta Kingsin renkaista lainkaan, mutta foorumin haulla pitäisi löytyä tietoa noistakin renkaista.

Terveisin
Mika TA-91
Vastaa Viestiin