AT:n räjäytyskuvia selaillessa silmään pisti liitteen osa nro 11. Mikä mahtanee olla? Mulle ei ainakaan pyörän mukana tullut. Tuon kumirenksu (10) merkityskin on mysteeri.
Onko AT:n omistajilla tietoa?
Tunnistustehtävä AT:stä
Valvoja: Moderaattorit
Tunnistustehtävä AT:stä
- Liitteet
-
- F__2400.jpg
- (283.78 KiB) Tiedosto ladattu 232 kertaa
404 HTTP Error File not found
Mä luulin kumirenksun funktioksi työkalupussin sitomisen paikalleen, akkuhan jää tuon peitelevyn taakse eikä renksua sille puolen saa kiinni. Toi 11 on kyllä mysteeri, mun pyörästä löytyy noi tarrat (12), kai niissä jotain on joskus kiinni ollut.Kipa kirjoitti:Kumirenksu pitää akun paikallaan, luulin jo tuota nro 11:a akun peitekanneksi, mutta se onkin nro 4. Ei mullakaan moista tuolla ole, ei kannata yöunia menettää![]()
Kipa
Kun on niin valoisat yöt täällä pohjoisessa...
Tuolle kumirenksulle löytyy vain yksi kiinnikepiste, no pah ei se ole niin tärkeää.
Saat kuitenkin 10 pistettä ja kurapyörämerkin
.
Perskeles Kipa sä kerkesit editoida omaa viestiäs pariin kertaa ennen kuin kerkesin kirjoittaa oman vastauksen, joten mun vastaukset näyttää miltä sattuu
.
Tuolle kumirenksulle löytyy vain yksi kiinnikepiste, no pah ei se ole niin tärkeää.
Saat kuitenkin 10 pistettä ja kurapyörämerkin
Perskeles Kipa sä kerkesit editoida omaa viestiäs pariin kertaa ennen kuin kerkesin kirjoittaa oman vastauksen, joten mun vastaukset näyttää miltä sattuu
Viimeksi muokannut juh@, Ke Kesä 01, 2005 9:41 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
404 HTTP Error File not found
Nonii. Näin jo vanhana at:n omistajana (30pv) voisin heittää suolat tähän soppaan. Osa 11 on asiakirjojen säilytyspussi, jonka ensimmäinen omistaja ottaa muistoksi tästä hienosta ajopelistään, Osa 10 on työkalupussin kiinnitys remeli, jolla heitetään jotain vesilintua syystä: Renkaanpaikkaus-spray puteli ei mahdu mukaan, jos työkalut on poikittain. sama syy voi olla tuohon asiakirjojensäilytyspussin poistoonkin. Tämmöistä mää oon ajatellut, ja hyödyntänyt hieman käyttöohjekirjaakin.
-
Lisättäköön, että ainoa tarvike, jolla hätyyttelisin noita siivekkäitä ystäviämme, on tuo renkaan"paikkaus"spray. Kaksi kertaa olis ollut tarvista, mutta ensimmäisellä kerralla pullon sisältö oli kuoleentunut, ja toisella kerralla apu oli noin 3 km. nykyisin kulkee mukana paikkarasia, pätkä sisuskumea, pikkuinen pumppu, ja rengasrauta.
-
Lisättäköön, että ainoa tarvike, jolla hätyyttelisin noita siivekkäitä ystäviämme, on tuo renkaan"paikkaus"spray. Kaksi kertaa olis ollut tarvista, mutta ensimmäisellä kerralla pullon sisältö oli kuoleentunut, ja toisella kerralla apu oli noin 3 km. nykyisin kulkee mukana paikkarasia, pätkä sisuskumea, pikkuinen pumppu, ja rengasrauta.