husaberin vanteiden sopivuus
Valvoja: Moderaattorit
-
aritapio69
husaberin vanteiden sopivuus
mulla on husaberg 06 supermoto ja olen ostamassa husaberg enduromallin vanteita.sopiiko ihan heittämällä vai joutuuko muuttamaan jotain?huhu kertoi että takavanne sopii mutta etu vanteesta ei olla ihan varmoja.kenelläkään faktaa asiasta??soitin moto köningille niin sielä ei ainakaan varmaa tietoa mikä aika ihmeellistä..
Kauheella tuurilla
Kyllähän sinne voi pistää jarrusatulan ja levyn motovanteesta.
Ainut ongelma on ton jarrusatulan ja pinnojen väliin jää noin 2mm väliä. Ei siis liikaa.
Ainut ongelma on ton jarrusatulan ja pinnojen väliin jää noin 2mm väliä. Ei siis liikaa.
- Liitteet
-
- satula.JPG
- (132.22 KiB) Tiedosto ladattu 138 kertaa
-
- jarru.JPG
- (142.01 KiB) Tiedosto ladattu 158 kertaa
- Kalpa
- Pyörä: Husaberg FE 390
Ei taida olla -06 mallinen FS toi kuvien mopo.
tossa -06 ja erilainen (radiaali) etujarru.
http://www.1000ps.at/magazin/husaberg/H ... c_li90.jpg
tossa -06 ja erilainen (radiaali) etujarru.
http://www.1000ps.at/magazin/husaberg/H ... c_li90.jpg
Juu 02 pyörä toi on. Mut samalla periaatteella se pitäis uudempaankin mennä. Jos ja kun levy käy kiinni 21" vanteen napaan, niin ainoa ongelma on toi satulan sopivuus. Pinnat on niin loivassa kulmassa verrattuna 17":seen.
Toikin etuvanne on KTM:stä mikä on kuvassa.
Joten jos jollain tutulla on vaikka EXC, niin kokeilee siitä vannetta paikalle, jos ei satu löytymään jollain ton ikäsen Husan vannetta 21" kokeiluun.
Joten jos jollain tutulla on vaikka EXC, niin kokeilee siitä vannetta paikalle, jos ei satu löytymään jollain ton ikäsen Husan vannetta 21" kokeiluun.
- Kalpa
- Pyörä: Husaberg FE 390
Mun edellisestä postauksesta unohtui pari tarkennusta:-JT kirjoitti:Juu 02 pyörä toi on. Mut samalla periaatteella se pitäis uudempaankin mennä. Jos ja kun levy käy kiinni 21" vanteen napaan, niin ainoa ongelma on toi satulan sopivuus. Pinnat on niin loivassa kulmassa verrattuna 17":seen.
Se radiaalijarru on niin iso ettei siihen sovi enskavanne lainkaan. Tämä tieto tulee nyt kokeiluista husan oman enskavanteen kanssa -06 mallin 650 motoon.
Mut yleensä sen uskoo vasta kun itse kokeilee
-
patalain
- Pyörä: KTM 690 R/Road King
Ainut ongelma on ton jarrusatulan ja pinnojen......
Smr Husseen laitoin akseliin 5mm pitemmän holkin jarrun puolelle, ja 5mm "levyn" 320mm jarrulevun alle. Rengas pysyy keskellä haarukkaa ja levy keskellä jarrusatulaa.