Pegasoon sivulaukut

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

pegaso

Pegasoon sivulaukut

Viesti Kirjoittaja pegaso »

Luetteloissa on Aprilia Pegasoon putkisivutelineet vain vuosimalleihin 01-04 ja minulla on pegaso 650 vm-97. Sopivatko nämä uudempaan malliin tarkoitetut sivutelineet -97 pyörään? Minulla on givi-perälaukku levyineen jo pyörässä ja ajattelin laittaa vielä sivulaukutkin. Onko kukaan asentanut sivutelineitä 97 malliseen pegasoon? Jos joku tietää asiasta jotakin olisin kiitollinen avusta.
Kaatumarautoja pegasoon ei ilmeisesti löydy mistään.
jaabo

Viesti Kirjoittaja jaabo »

giviltä löytyy sellanen sivulaukkujen putkiteline, jonka saa sopimaan mihin pyörään vaan. siinä tulee mukana kaikennäkösiä kiinnikkeitä aika paljon, ja saa olla aika ihme pyörä jos ei satu kiinnikkeet kohdalleen... :)

on muistaakseni luettelossa nimikkeellä "yleismallin sivutelineet".
pegaso

Viesti Kirjoittaja pegaso »

Olen soitellut ja kysellyt eri liikkeistä ja heikolta näyttää sopivuus. Soitin myös Givin maahantuojalle Turkuun ja vastaus oli, että 97 malliseen pegasoon ei saa oikein sopimaan mitään sivutelinettä, koska telineen valmistus on jo lopetettu. Ainoastaan ostamalla uudempaan malliin sopiva putkisivuteline ja siitä rakentelemalla voisi saada jotenkin sopivan. Suosittelivat , että hankkisin tekstiilisivulaukut, joiden pidike kulkee satulan alitse. Onkohan nämä tekstiililaukut hyviä käytössä? Onko kokemuksia kenelläkään? Ilmeisesti eivät pidä vettä, koska luettelossa on tarjolla sadesuojapussi.
Onkohan kukaan rakennellut pegasoon putkisivulaukkutelinettä?
PilcQ
Pyörä: Honda XRV 750 -96
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PilcQ »

pegaso kirjoitti:Suosittelivat , että hankkisin tekstiilisivulaukut, joiden pidike kulkee satulan alitse. Onkohan nämä tekstiililaukut hyviä käytössä? Onko kokemuksia kenelläkään? Ilmeisesti eivät pidä vettä, koska luettelossa on tarjolla sadesuojapussi.
Ei nyt ihan tekstiiliä, mutta nuo Ortliebin sivulaukut kuulostavat samanlaisilta ja taatusti pitävät vettä... Sitä en tiedä että kuinka likellä pakaria suostuvat olemaan sulamatta? Ortlieb - Motorcycle-Saddle-Bag

PS. Itse itselleni vastaten. Sivuilla näytti olevan käyttöohjeetkin ja siellä luki että 10 cm...
-
Jukka Talja & XRV750
Mika TA-91
Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250

Viesti Kirjoittaja Mika TA-91 »

Moi,

Täällä on enemmänkin juttua kankaisista sivulaukuista ja niihin liittyvistä vaihtoehdoista.

Terveisin
Mika TA-91
Maikki_S
Pyörä: KTM 690R evo2

Viesti Kirjoittaja Maikki_S »

Mun pyörä on vm. -98 ja siinä tuli ostaessani sen mukanan Fivestar merkkiset putkirunkoiset sivulaukkutelineet. Enpä sitten tiedä miten eroavat vanhemman mallisesta.

Kaatumaraudat mulla on kanssa siinä, merkki oli muistaakseni Heinrick& jotain.

Oletko saanut selvyyttä asiaan?
Itsellenikin ajattelin talvella hommata sivulaukut noihin telineisiin ja nopella netin selaamisella sain selville Kapan ja Givin laukkujen sopivan telineisiin.
NiKu
Pyörä: EiOo vielä..
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NiKu »

Mulla on tekstiililaukut Hondas. Eihä ne vettä pidä, mut ihan toimivat Louis.de stä osteut aikoinaan. Ite sain ne käytettyinä.

Kyll seki vähä käynny mieles et kun lippoja sitte vetää, ni on kaikk kamat pillun päreix :roll:
Ei mopoilla tänäkää vuonna..
Vastaa Viestiin