Luetteloissa on Aprilia Pegasoon putkisivutelineet vain vuosimalleihin 01-04 ja minulla on pegaso 650 vm-97. Sopivatko nämä uudempaan malliin tarkoitetut sivutelineet -97 pyörään? Minulla on givi-perälaukku levyineen jo pyörässä ja ajattelin laittaa vielä sivulaukutkin. Onko kukaan asentanut sivutelineitä 97 malliseen pegasoon? Jos joku tietää asiasta jotakin olisin kiitollinen avusta.
Kaatumarautoja pegasoon ei ilmeisesti löydy mistään.
Pegasoon sivulaukut
Valvoja: Moderaattorit
Olen soitellut ja kysellyt eri liikkeistä ja heikolta näyttää sopivuus. Soitin myös Givin maahantuojalle Turkuun ja vastaus oli, että 97 malliseen pegasoon ei saa oikein sopimaan mitään sivutelinettä, koska telineen valmistus on jo lopetettu. Ainoastaan ostamalla uudempaan malliin sopiva putkisivuteline ja siitä rakentelemalla voisi saada jotenkin sopivan. Suosittelivat , että hankkisin tekstiilisivulaukut, joiden pidike kulkee satulan alitse. Onkohan nämä tekstiililaukut hyviä käytössä? Onko kokemuksia kenelläkään? Ilmeisesti eivät pidä vettä, koska luettelossa on tarjolla sadesuojapussi.
Onkohan kukaan rakennellut pegasoon putkisivulaukkutelinettä?
Onkohan kukaan rakennellut pegasoon putkisivulaukkutelinettä?
- PilcQ
- Pyörä: Honda XRV 750 -96
- Viesti:
Ei nyt ihan tekstiiliä, mutta nuo Ortliebin sivulaukut kuulostavat samanlaisilta ja taatusti pitävät vettä... Sitä en tiedä että kuinka likellä pakaria suostuvat olemaan sulamatta? Ortlieb - Motorcycle-Saddle-Bagpegaso kirjoitti:Suosittelivat , että hankkisin tekstiilisivulaukut, joiden pidike kulkee satulan alitse. Onkohan nämä tekstiililaukut hyviä käytössä? Onko kokemuksia kenelläkään? Ilmeisesti eivät pidä vettä, koska luettelossa on tarjolla sadesuojapussi.
PS. Itse itselleni vastaten. Sivuilla näytti olevan käyttöohjeetkin ja siellä luki että 10 cm...
-
Jukka Talja & XRV750
Jukka Talja & XRV750
- Mika TA-91
- Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250
Moi,
Täällä on enemmänkin juttua kankaisista sivulaukuista ja niihin liittyvistä vaihtoehdoista.
Terveisin
Täällä on enemmänkin juttua kankaisista sivulaukuista ja niihin liittyvistä vaihtoehdoista.
Terveisin
Mika TA-91
Mun pyörä on vm. -98 ja siinä tuli ostaessani sen mukanan Fivestar merkkiset putkirunkoiset sivulaukkutelineet. Enpä sitten tiedä miten eroavat vanhemman mallisesta.
Kaatumaraudat mulla on kanssa siinä, merkki oli muistaakseni Heinrick& jotain.
Oletko saanut selvyyttä asiaan?
Itsellenikin ajattelin talvella hommata sivulaukut noihin telineisiin ja nopella netin selaamisella sain selville Kapan ja Givin laukkujen sopivan telineisiin.
Kaatumaraudat mulla on kanssa siinä, merkki oli muistaakseni Heinrick& jotain.
Oletko saanut selvyyttä asiaan?
Itsellenikin ajattelin talvella hommata sivulaukut noihin telineisiin ja nopella netin selaamisella sain selville Kapan ja Givin laukkujen sopivan telineisiin.