Kotarin flektin termostaatti. KIIRE APUA APUA APUA! S O S !!

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

Hösö
Pyörä: pyörätön

Kotarin flektin termostaatti. KIIRE APUA APUA APUA! S O S !!

Viesti Kirjoittaja Hösö »

Moro!

Ostin tuossa vähänkäytetyn flektin mopoon. Nyt kävi sit silleen että myyjällä ei ollu antaa termaria samaan pakettiin. Täsä sit surffasin nettiä ja löysin muka jonku erillishinnanki tuolle termarille. 35taalaa! :shock:

Mitä luulette, löytyskö motonet/biltema/clasohlsoon linjalta vastaavaa termostaattia tilalle? Tai tiedättäkö muita pajoja josta tommosen vois saada? Nuissa on varmaan joku lämpötila millon napsahtaa toimintaan, mikähän se mahtaa olla Kotarin flektipaketin termostaatissa?

Kuva vielä:
Kuva

Auttakaapa nopiaa.

Kiitos. :)
MunaPussiRacingTeam!

Troy Lee:n kypärät ja vermeet!

LifeOfHösö

Ittekkö tekkee, ni saa mitä tullee...
miki.
Pyörä: KTM 525 exc

Re: Kotarin flektin termostaatti. KIIRE APUA APUA APUA! S O

Viesti Kirjoittaja miki. »

Hösö kirjoitti:Moro!
Nuissa on varmaan joku lämpötila millon napsahtaa toimintaan, mikähän se mahtaa olla Kotarin flektipaketin termostaatissa?

Auttakaapa nopiaa.

Kiitos. :)
98:n asteen kytkinhän se on, eikö sille ole omaa varaosanumeroa? Soitikko Dirttiin?
Tuomok

Viesti Kirjoittaja Tuomok »

98:n asteen kytkinhän se on, eikö sille ole omaa varaosanumeroa? Soitikko Dirttiin?
98 asteen kytkin taitaa olla LC4 moottorille. EXC:ssä on kai 80-85 astetta. Ite oon metsästänyt flekti sarjaa 625 SXC:n. (saa tarjota :wink: )

Tuomo
Hösö

Empä oo soitellu vielä tirtpaikkiin. Ei sulla Miki ois sitä varaosanumeroa?
MunaPussiRacingTeam!

LifeOfHösö

jaabo

Viesti Kirjoittaja jaabo »

miks et tee vipukytkintä? halpa ja toimiva, jos muistaa käyttää... ai niin ku sulla oli sellanen uus ja hieno pyörä, niin pitää olla osatkin tuommosia automaattisia :?

no, minä ainaki tekisin vipukytkimen ja unohtasin sen sitte aina kytkee päälle. tai pois. :roll:
Jarmo
Pyörä: Puimuri

Viesti Kirjoittaja Jarmo »

Hösö kirjoitti:Empä oo soitellu vielä tirtpaikkiin. Ei sulla Miki ois sitä varaosanumeroa?
Säästä puhelinkuluissa äläkä soitakkaan, neuvoivat ainakin mua laittamaan vipukytkimen.
Samaa muutkin isot pojat on turisseet jos kuiten laitat niin eti joku ~80c anturi
Eihän sulla etes keittänyt pohjoisenkierroksella, syylärit vaan repsotti miten sattuu keskellä mettää :lol:
-Jarmo
Hösö

Edellinen omistaja on rakentanu kytkimellä tuon.

Mut ku ei mulle mahu ennää minnekkään nuita kytkimiä... Ku tuo koelauta on jo aika täynä...

Noh, kai se pitää sit vaan tyytyä kytkimeen.... :x :cry:
MunaPussiRacingTeam!

LifeOfHösö

hezekiel
Pyörä: XL600V -89

Viesti Kirjoittaja hezekiel »

Ei tuon hankkiminen mikään merkillinen savotta liene. Mittaat vain, mikä kierre anturin paikassa on (tavallisia on M10x1: M12x1,5: M14x1,5: M18x1,5 ja M22). Motonetin nettiluettelossa on yleensä mainittu katkaisijoiden toimintalämpötila ja jenga. Itse en mihinkään käsin käytettävään kytkimeen luottaisi.
Vastaa Viestiin