ktm varaosat
Valvoja: Moderaattorit
-
eno elmeri
ktm varaosat
terve. tuli laitettua ktm 640 lc4, hauska lelu.
pyörässä oli mittarin vaijeri poikki tai niin ainakin luulen... kun ei mittari toimi. mutta asiaan elikkä mistä kannattaa varaosat hommailla kyseiseen vermeeseen? pohjapanssarin tarvisin myös...
Esmerkiks tuolta -> www.racingbikesidecar.fi
-
eno elmeri
Tuolta ->http://www.moto-seinajoki.fi saa yleensä jonku vastaamaan puhelimeen (vrt dirt) ja palveluasenne vähän eri kun RBS:llä.
RBS:n palveluasenne on kyllä niin syvältä ku olla ja voi+et huollossa mokasivat kun sielä kotari kävi. Empä oo enää siellä asioinut. Tirtpaikissa on asenne ja hinta aina kohdallaan. Siksi suonkin sitä. 
MunaPussiRacingTeam!
Troy Lee:n kypärät ja vermeet!
LifeOfHösö
Ittekkö tekkee, ni saa mitä tullee...
Troy Lee:n kypärät ja vermeet!
LifeOfHösö
Ittekkö tekkee, ni saa mitä tullee...
-
Tikkaoja
- Pyörä: Canyon ja Cube
Toivottavasti RBS:n palvelu paranee uuden omistajan ja sijainnin myötä. Ite olen siellä asioinut Lahelan/Suomisen aikaan joskus taannoin enkä kovin kehuttavaa palvelua saanut, kaveripiirissä samoja kokemuksia. Toivottavasti nyt muuttuu muutakin kuin vaan omistaja ja osoite. Ihan vaan kaikkien harrastajien takia...Hösö kirjoitti:RBS:n palveluasenne on kyllä niin syvältä ku olla ja voi+et huollossa mokasivat kun sielä kotari kävi. Empä oo enää siellä asioinut. Tirtpaikissa on asenne ja hinta aina kohdallaan. Siksi suonkin sitä.
-petteri
Onkohan tää RBSC ainoa "maahantuojan liike" pääkaupunkiseudulla?
Olen kolmatta viikkoo kohta odottanut kejuja/rattaita ja muutamaa muuta pikkuosaa, jotka laitoin tilaukseen paikallisen yrittäjän kautta.
Jotenkin tuntuu tosi vaikeelta
Jostain syystä tällä korjaamon kaverilla ei ollut kännykässään tän "maahantuojan" nimeä taikka numeroa, mut "Jostain Vantaalta" näitten kamojen pitäis tulla.
Kuulemma se vaan "on joskus tätä". Ei siinä muuta, mutta kuulema piti olla ihan hyllytavaraa, ja lähetettykin jo toissa viikolla...jonkun logistiikkaketju ei nyt tunnu ihan olevan kondiksessa
Doh, mites nuo tässä mainitut pari muuta liikettä, lähettääkö ne tollasia kulutusosia asiakkaille suoraan, vai pitääkö asioida liikkeen välityksellä?
-Tai onko esim Turussa liikettä, jolta KTM:n osia löytyy ihan hyllystä?
Olen kolmatta viikkoo kohta odottanut kejuja/rattaita ja muutamaa muuta pikkuosaa, jotka laitoin tilaukseen paikallisen yrittäjän kautta.
Jotenkin tuntuu tosi vaikeelta
Kuulemma se vaan "on joskus tätä". Ei siinä muuta, mutta kuulema piti olla ihan hyllytavaraa, ja lähetettykin jo toissa viikolla...jonkun logistiikkaketju ei nyt tunnu ihan olevan kondiksessa
Doh, mites nuo tässä mainitut pari muuta liikettä, lähettääkö ne tollasia kulutusosia asiakkaille suoraan, vai pitääkö asioida liikkeen välityksellä?
-Tai onko esim Turussa liikettä, jolta KTM:n osia löytyy ihan hyllystä?
Bikeworld taitaa myydä turussa ja pääkaupunkiseudullakin. Tosin ketjuja ei varmaan KTM:ltä kannattaisi ostaa. Ainakin isoon adventureen olivat törkeän hintaiset. Muuten osat kohtuu hintaisia ja toimitetaan suoraan itävallasta ilman maahantuojia. Joskus äkkiä joskus ei, mutta järjestelmä arpoo kyllä aina toimituspäivän.
-
Mika_Tz
- Pyörä: KTM 990 Adventure -08
TURUN SEUDULLA
Salonen toimittaa vara-osat ainakin Yamahaan neljän (arki) päivän sisällä vaikka tilaa ne ulkomailta ja Stormilta sain ketjut ja rattaat hyllystä. En tiedä olisiko KTM:n saanut?
Itse tilasin myös ison läjän varaosia tuolta Moto-Seinäjoelta ja palvelu on todella asiallista!mikak. kirjoitti:Tuolta ->http://www.moto-seinajoki.fi saa yleensä jonku vastaamaan puhelimeen (vrt dirt) ja palveluasenne vähän eri kun RBS:llä.
Suosittelen!!!
Ääni lisää!Jäppä76 kirjoitti:Itse tilasin myös ison läjän varaosia tuolta Moto-Seinäjoelta ja palvelu on todella asiallista!mikak. kirjoitti:Tuolta ->http://www.moto-seinajoki.fi saa yleensä jonku vastaamaan puhelimeen (vrt dirt) ja palveluasenne vähän eri kun RBS:llä.
Suosittelen!!!
Osat tulivat tehtaalta asti noin viikossa kotipostiin asti!
Liikkeet muuten tilaavat osat itse tehtaalta nykyään, varsinaista maahantuojaa ei ole välissä lainkaan.