ktm varaosat

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

eno elmeri

ktm varaosat

Viesti Kirjoittaja eno elmeri »

terve. tuli laitettua ktm 640 lc4, hauska lelu. :lol: pyörässä oli mittarin vaijeri poikki tai niin ainakin luulen... kun ei mittari toimi. mutta asiaan elikkä mistä kannattaa varaosat hommailla kyseiseen vermeeseen? pohjapanssarin tarvisin myös...
Bushwack

Viesti Kirjoittaja Bushwack »

Esmerkiks tuolta -> www.racingbikesidecar.fi
AKM
Pyörä: 690 ER

Viesti Kirjoittaja AKM »

Tai sitten -> http://www.dirtbike.fi

-AKM-
"Roads? Where we're going, we don't need roads..." Dr. Emmett Lathrop "Doc" Brown
RTJ
Pyörä: none

Viesti Kirjoittaja RTJ »

Miten vanha LC4 mahtaa olla jos on vaijeri nopeusmittarissa?

Riku
MTRO
Pyörä: 950SE, 525 EXC, 150TPI

Viesti Kirjoittaja MTRO »

RTJ kirjoitti:Miten vanha LC4 mahtaa olla jos on vaijeri nopeusmittarissa?

Riku
Minulla oli LC4 640E vm 99 vaijerilla. Kai alkuperäinen kysyjä katsoi etuvanteesta,että se pyörijä on kunnolla paikallaan. Aika vaikea se tosin oli saada väärin sinne mahtumaankaan.
eno elmeri

Viesti Kirjoittaja eno elmeri »

RTJ kirjoitti:Miten vanha LC4 mahtaa olla jos on vaijeri nopeusmittarissa?

Riku

pyörä on vm.2001 ilmeisesti jälkeenpäin asennettu mittari.
miki.
Pyörä: KTM 525 exc

Viesti Kirjoittaja miki. »

Tuolta ->http://www.moto-seinajoki.fi saa yleensä jonku vastaamaan puhelimeen (vrt dirt) ja palveluasenne vähän eri kun RBS:llä.
Hösö
Pyörä: pyörätön

Viesti Kirjoittaja Hösö »

RBS:n palveluasenne on kyllä niin syvältä ku olla ja voi+et huollossa mokasivat kun sielä kotari kävi. Empä oo enää siellä asioinut. Tirtpaikissa on asenne ja hinta aina kohdallaan. Siksi suonkin sitä. :)
MunaPussiRacingTeam!

Troy Lee:n kypärät ja vermeet!

LifeOfHösö

Ittekkö tekkee, ni saa mitä tullee...
Tikkaoja
Pyörä: Canyon ja Cube

Viesti Kirjoittaja Tikkaoja »

Hösö kirjoitti:RBS:n palveluasenne on kyllä niin syvältä ku olla ja voi+et huollossa mokasivat kun sielä kotari kävi. Empä oo enää siellä asioinut. Tirtpaikissa on asenne ja hinta aina kohdallaan. Siksi suonkin sitä. :)
Toivottavasti RBS:n palvelu paranee uuden omistajan ja sijainnin myötä. Ite olen siellä asioinut Lahelan/Suomisen aikaan joskus taannoin enkä kovin kehuttavaa palvelua saanut, kaveripiirissä samoja kokemuksia. Toivottavasti nyt muuttuu muutakin kuin vaan omistaja ja osoite. Ihan vaan kaikkien harrastajien takia...

-petteri
HarMi
Pyörä: Surly Instigator, DMR Bolt Long

Viesti Kirjoittaja HarMi »

Yleensä olen saanut RBSC:stä hyvää palvelua, mutta viime kerralla Lahelassa tuntui siltä että tiskillä olleet asiakaspalvelijat ovat valinneet väärän ammatin. Uusi omistaja pitää putiikkia auki jopa lauantaisin 09:00 - 12:00 ja myy Hondia samasta narikasta.
routaisten peltojen pehtoori
Wesihiisi
Pyörä: KTM LC4 640

Viesti Kirjoittaja Wesihiisi »

Onkohan tää RBSC ainoa "maahantuojan liike" pääkaupunkiseudulla?
Olen kolmatta viikkoo kohta odottanut kejuja/rattaita ja muutamaa muuta pikkuosaa, jotka laitoin tilaukseen paikallisen yrittäjän kautta.

Jotenkin tuntuu tosi vaikeelta :? Jostain syystä tällä korjaamon kaverilla ei ollut kännykässään tän "maahantuojan" nimeä taikka numeroa, mut "Jostain Vantaalta" näitten kamojen pitäis tulla.
Kuulemma se vaan "on joskus tätä". Ei siinä muuta, mutta kuulema piti olla ihan hyllytavaraa, ja lähetettykin jo toissa viikolla...jonkun logistiikkaketju ei nyt tunnu ihan olevan kondiksessa :?:

Doh, mites nuo tässä mainitut pari muuta liikettä, lähettääkö ne tollasia kulutusosia asiakkaille suoraan, vai pitääkö asioida liikkeen välityksellä?
-Tai onko esim Turussa liikettä, jolta KTM:n osia löytyy ihan hyllystä?
virta
Pyörä: -
Viesti:

Viesti Kirjoittaja virta »

Bikeworld taitaa myydä turussa ja pääkaupunkiseudullakin. Tosin ketjuja ei varmaan KTM:ltä kannattaisi ostaa. Ainakin isoon adventureen olivat törkeän hintaiset. Muuten osat kohtuu hintaisia ja toimitetaan suoraan itävallasta ilman maahantuojia. Joskus äkkiä joskus ei, mutta järjestelmä arpoo kyllä aina toimituspäivän.
Mika_Tz
Pyörä: KTM 990 Adventure -08

TURUN SEUDULLA

Viesti Kirjoittaja Mika_Tz »

Salonen toimittaa vara-osat ainakin Yamahaan neljän (arki) päivän sisällä vaikka tilaa ne ulkomailta ja Stormilta sain ketjut ja rattaat hyllystä. En tiedä olisiko KTM:n saanut?
Jäppä76

Viesti Kirjoittaja Jäppä76 »

mikak. kirjoitti:Tuolta ->http://www.moto-seinajoki.fi saa yleensä jonku vastaamaan puhelimeen (vrt dirt) ja palveluasenne vähän eri kun RBS:llä.
Itse tilasin myös ison läjän varaosia tuolta Moto-Seinäjoelta ja palvelu on todella asiallista!
Suosittelen!!!
Wesihiisi
Pyörä: KTM LC4 640

Viesti Kirjoittaja Wesihiisi »

Jäppä76 kirjoitti:
mikak. kirjoitti:Tuolta ->http://www.moto-seinajoki.fi saa yleensä jonku vastaamaan puhelimeen (vrt dirt) ja palveluasenne vähän eri kun RBS:llä.
Itse tilasin myös ison läjän varaosia tuolta Moto-Seinäjoelta ja palvelu on todella asiallista!
Suosittelen!!!
Ääni lisää!

Osat tulivat tehtaalta asti noin viikossa kotipostiin asti!
Liikkeet muuten tilaavat osat itse tehtaalta nykyään, varsinaista maahantuojaa ei ole välissä lainkaan.
Vastaa Viestiin