Juppe kirjoitti:Mullekin ne on luvannu monesti toimittaa vaikka mitä nopeasti ja koskaan ei oo tullu ajoissa tai sit ei oo tilattu ollenkaan... Onnea vaan asiointiin siinä putkassa. Sitten sun asiat on paremmin jos oot joskus ostanut jotain sieltä uutena...

En kyll ole siit ikinä mitään muuta uutta ostannut ku varaosia ja yhet hanskat
Kaks kesää sitten odotin yhtä pentä osaa yhteen kaasariin gixeriin yli kukauden,soitin ja kysyin joka päivä,joskus monta kertaa päiväs,sen jälkeen en ole ikinä mitään tarvinnut ylimääräistä odotella.
Sen veran häiriköin kyll et ne muistaa/tuntee mua ihan äänest ku soitan sinne et ne tietää mikä rumba siit tulee joss ei hommat onnistu
Mutt silloinkin ku sen osan gixeriin odotin niin hesas oli yx,olin vieres ku kaveri sen merkkas varatuks mulle koneen kautta=3 vuorokautta niin turus,joky nyhverö siin hesan puolel oli sitten päättänyt et hänen kaveri sen tarvii eikä lähettänyt sitä turkuun
Saksast ku ne uuden tilas niin japanist meni saksaan,siin saksas taas joku (sensuroitu) oli sen takas japaniin lähettänyt eikä suomeen
Ja sehän tarkoitti uutta rumbaa.
Nytt odottelen niitten oma työkalua,eli en ole ostamas mitään.
Mutt nytten taas niitten maahantuojalt mill piti semmoinen olla ei viel ole soittanut niille takas varmistuspuhelu et niil varmasti on semmoinen ihemen grunkkamojängin tai mitä lie ku ei suomesta löydy mistään vaikka soneran pomojen optioita olen kasvatellut oikein urakalla metsästäessä sitä perke..n mutteria!
En mä muutakaan voi ku toivoa vaa et ne sen jostain löytää ja saa sen kuskattua turkuun,tääl rupee pikkuhiljaa olla semmoinen olo et 15 kilon hienosäätöleka käteen perk......