DR 650 RSE tiivisteet ym osat ?

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

makewee

DR 650 RSE tiivisteet ym osat ?

Viesti Kirjoittaja makewee »

Mopedi siis -91 dr650rse ja kysymys kuuluu...

Mistä saa täältä kotimaasta esim. tiivisteitä, ei siis koko sarjaa, vaan posken tiivisteen kytkimen puolelle erikseen, vai pitääkö tehdä itse ?

Ja vielä kytkimeen liittyen, kun sitä nyt tutkiskelin, onko normaalia, että tohtorin kytkinkorin/rattaan niittauksessa on pientä "klappia" ? Ei siis paljon, mutta pientä kuitenkin.
Tase
Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100

Re: DR 650 RSE tiivisteet ym osat ?

Viesti Kirjoittaja Tase »

makewee kirjoitti:Mopedi siis -91 dr650rse ja kysymys kuuluu...

Mistä saa täältä kotimaasta esim. tiivisteitä, ei siis koko sarjaa, vaan posken tiivisteen kytkimen puolelle erikseen, vai pitääkö tehdä itse ?
Tiivisteitä saa Suzuki varaosia myyvistä liikkeistä. Muistaakseni magneeton puolinen tiiviste maksoi 17 euroa yksittäiskappaleena, kytkinpuolen tiiviste lienee samanhintainen. Halvemmaksi tulee tehdä itse tai sitten turvautua silikoniin.

Yleisesti ottaen Suzukin varaosien saanti on hyvä ja hintataso kohtuullinen. Ensimmäisenä kannattaa kysyä alkuperäisosia ja sitten vasta kehittää muita viritelmiä.

Vaan TTR-Jammun osat ne vasta halpoja on, alkuperäinen takaiskarin kurasuojakin 9 euroa, vastaavat tarvikeosat 15 -20 euroa.
aapo
Pyörä: DR 750 S

Viesti Kirjoittaja aapo »

Saatavuus on DR osissa hyvä. Bigin osia en oo koskaan odotellut yli neljää päivää. Mutta kysy hinta. Esim 750:n magneetonposken orkkis tiiviste oli jotain 20€. Eli kannatti tehdä itse.
-too Big to fail-
Vastaa Viestiin