Mopedi siis -91 dr650rse ja kysymys kuuluu...
Mistä saa täältä kotimaasta esim. tiivisteitä, ei siis koko sarjaa, vaan posken tiivisteen kytkimen puolelle erikseen, vai pitääkö tehdä itse ?
Ja vielä kytkimeen liittyen, kun sitä nyt tutkiskelin, onko normaalia, että tohtorin kytkinkorin/rattaan niittauksessa on pientä "klappia" ? Ei siis paljon, mutta pientä kuitenkin.
DR 650 RSE tiivisteet ym osat ?
Valvoja: Moderaattorit
-
Tase
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Re: DR 650 RSE tiivisteet ym osat ?
Tiivisteitä saa Suzuki varaosia myyvistä liikkeistä. Muistaakseni magneeton puolinen tiiviste maksoi 17 euroa yksittäiskappaleena, kytkinpuolen tiiviste lienee samanhintainen. Halvemmaksi tulee tehdä itse tai sitten turvautua silikoniin.makewee kirjoitti:Mopedi siis -91 dr650rse ja kysymys kuuluu...
Mistä saa täältä kotimaasta esim. tiivisteitä, ei siis koko sarjaa, vaan posken tiivisteen kytkimen puolelle erikseen, vai pitääkö tehdä itse ?
Yleisesti ottaen Suzukin varaosien saanti on hyvä ja hintataso kohtuullinen. Ensimmäisenä kannattaa kysyä alkuperäisosia ja sitten vasta kehittää muita viritelmiä.
Vaan TTR-Jammun osat ne vasta halpoja on, alkuperäinen takaiskarin kurasuojakin 9 euroa, vastaavat tarvikeosat 15 -20 euroa.