Hops. Tenereen pitäis jaksaa viittiä neuloa uus etuvanne. Onko tuo Exel A60 vanne todetusti lujempi kuin "pelkkä" exel?
RX-motossa näytti olevan myös Talon kehiä tuolla äärimmäisellä A60 merkinnällä
-I-
Exel a60 vanne?
Valvoja: Moderaattorit
-
skuikka
- Pyörä: SE ja 29% R1200GSA:sta
Re: Exel a60 vanne?
Minulla on muistikuva että olisin nähnyt useamman nettikinan siitä, kumpi on lujempi, A60 vai DID:in Dirtstar ja voittajaa ei löydetty.
Minulla on yhä Superin orkkis Dirtstari ajossa, kauhean näköinen mutta hommaansa hoitaa joten pidän sitä riittävän lujana. Yksi A60:in on ollut pari vuotta ja tuntuu sekin kivikkoa kestävän.
Minulla on yhä Superin orkkis Dirtstari ajossa, kauhean näköinen mutta hommaansa hoitaa joten pidän sitä riittävän lujana. Yksi A60:in on ollut pari vuotta ja tuntuu sekin kivikkoa kestävän.
- Ilmari
- Pyörä: TDM900,CBR600, zxr6
Jepa. Jospa se menis sitte tuolla Exelin A60 kehällä joita saa jopa suomesta sopuhintaan.
BTW, huomasin, että suurin osa vanteista on tyyppiä 36h mutta esim. Superien ja Adven vanteet kulkee tyypillä 36RD, vice-versa drilled. Mitä tuo meinaa?
BTW, huomasin, että suurin osa vanteista on tyyppiä 36h mutta esim. Superien ja Adven vanteet kulkee tyypillä 36RD, vice-versa drilled. Mitä tuo meinaa?
Ne vice versa poratut on porattu eri tyyppiselle pinnaukselle sopivaksi. Pinnat ovat ikäänkuin eri järjestyksessä eli siis pinnojen reiät on porattu eri kulmassa.Ilmari kirjoitti:Jepa. Jospa se menis sitte tuolla Exelin A60 kehällä joita saa jopa suomesta sopuhintaan.
https://www.cross-center.com/en/rims/vi ... lled-rims/
Tuolla on selitetty asiaa tarkemmin. Sivu on englanniksi, mutta kääntäjä auttaa tarvittaessa.
Mitä tuollainen maksaa ja aiotko vaihtaa itse
Olen harkinnut vaihtoa, kun tuo WR:n alkuperäinen on niin vaikeaa saada tasapainoon
- Ilmari
- Pyörä: TDM900,CBR600, zxr6
Musta A60 kehä maksoi 230 egeä Mototradelta. Vaihan sen ite.