suzuki dr 650 rs vm 94 tehot katoaa
Valvoja: Moderaattorit
suzuki dr 650 rs vm 94 tehot katoaa
ostin tälläisen pyörän, edellinen omista sanoi että tehot katoaa välillä ja ampuu putkeen, mistä kannattaa alkaa vikaa etsimään.
-
- Pyörä: DR-Z
Re: suzuki dr 650 rs vm 94 tehot katoaa
Melko monta vaihtoehtoa.
Polttoaineen saannissa todnäk.
Tekeekö pikku kierroksilla vai isoilla?
Kaasun asento?
Lämpötila?
Polttoaineen saannissa todnäk.
Tekeekö pikku kierroksilla vai isoilla?
Kaasun asento?
Lämpötila?
Bensa/ilma. Mulla ei vastaava pyörä oikein jaksanut liikahtaa kunnolla ja syynä oli liian öljyinen ilmansuodatin.
Joh. 3:16
Solifer Export > Tunturi Tiger Aqua > Solifer Speed > Suzuki RG 125 > KTM GS 125 > Yamaha TDR 250 > Suzuki DR 650 RS > Suzuki VS 1400 Intruder > Suzuki DR 800S
Solifer Export > Tunturi Tiger Aqua > Solifer Speed > Suzuki RG 125 > KTM GS 125 > Yamaha TDR 250 > Suzuki DR 650 RS > Suzuki VS 1400 Intruder > Suzuki DR 800S
"Tehot katoaa välillä" Tuleeko siis itsekseen myös takaisin? Putkessa paukkuminen viittaisi laihaan seokseen, mutta mulla tulee ensimmäisenä mieleen että onhan molemmat tulpat kunnossa? Jos sisemmästä katoaa (välillä) kipinä, niin se voisi aiheuttaa tuollaista...
-
- Pyörä: Suzuki DR 650 RS 1990
Minulla on viime aikoina ollut DR 650 RS vm90 ongelmana, että isommissa vauhdeissa 4- ja 5-vaihteilla pätkii ja paukkuuu. Koska kierroslukumittarin viisari tipahteli reilusti, hoksasin ongelman olevan sähköpuolella. Paljon parjattu seisontatuen tappokatkaisijahan se siellä pätki. Pakotin kokeeksi nippusiteellä pohjaan, ja oire poistui. Vuosi sitten ei tehnyt tuota, liekö seisontatuen kiinnitys päässyt löystymään.
- Jani
- Jani