Sivu 1/1

Melua tyhjästä eli 4T äänenvaimennin

Lähetetty: Ti Touko 02, 2023 11:24 am
Kirjoittaja Dr Xplorer
Terve, olen pitkästä aikaa foorumilla ja projektina on vanha Dr 600 jonka olen omistanut yli kymmenen vuotta ympärivuotisen ajon merkeissä. Nyttemmin moto on seissyt yli viisi vuotta ja päätin ottaa sen käyttöön kesäksi. Minulla on kokemusta äänimaailmasta sekä motoista että keksinnöistä, mutta noiskillerit ovat vieraita. Ostin uudenveroisen GS850 RST-vaimentimen jossa E merkinnät siihen pyörään jossa on iso katalysaattori ennen ”päätevaimennninta” joka on siis läpivirtaustyyppiä. Nykyinen, pyörän mukaan tullut ”tehoputki” vaimennin kuulostaa poistuessaan lähinnä konekivääriltä eikä se sovi mielestäni mihinkään käyttöön. Kysymys kuuluu saako hankkimastani ”ritilöidystä suorasta vaimentimesta” millään konstilla hiljaista?