Pyörässä on N2D Luxon -linkku (=vitu kallis), joka on ottanut iskarin kohdalta kiveen. Niinpä tiivisterenkaan pesä on koko syvyydeltään lommolla, ja laakeri kastuttuaan ruostunut läpikotaisin.
Eli nykykunnossa siihen ei saa uutta tiivistettä asennettua. Yksi mahdollisuus olisi jyrsiä linkusta materiaali pois lommon kohdalta ja toivoa tiivistyksen pelaavan.
Onko parempia korjausehdotuksia?
Linkun korjaus
Valvoja: Moderaattorit
Re: Linkun korjaus
Osan 400 € hintalapun aiheuttaman paniikkikohtauksen helpotettua lähdin triangelin kanssa koneistamokierrokselle. Tekevät pienen täyttöhitsauksen ja kairaavat reiän.
Jos olisin hankkinut orkkislinkun, niin se olisi tarvinnut nykyistä veltomman jousen = 400 €.
Jos olisin hankkinut orkkislinkun, niin se olisi tarvinnut nykyistä veltomman jousen = 400 €.
Re: Linkun korjaus
On kyllä hävyttömän hintainen alumiininpala. Tai ehkä se on sit tehty jostain adamantiumista, niin siksi on arvossaan.
Paljonko maksoi pajoitus kuntoon?
Paljonko maksoi pajoitus kuntoon?
Re: Linkun korjaus
Just sain 62 € laskun hitsaajalta - huh!
Odotellaan koneistamon noteerausta...
Odotellaan koneistamon noteerausta...
Re: Linkun korjaus
Ja 30 eur otti reiän kairaus.
Valitettavasti reikä oli hieman epäpyöreä, minkä johdosta ensimmäinen yritys puristaa tiiviste pesäänsä epäonnistui, ja nyt odotellaan Motokeitaan toimitusta...
Valitettavasti reikä oli hieman epäpyöreä, minkä johdosta ensimmäinen yritys puristaa tiiviste pesäänsä epäonnistui, ja nyt odotellaan Motokeitaan toimitusta...