DR:n vm85 -89 koneista

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

Jaksi

DR:n vm85 -89 koneista

Viesti Kirjoittaja Jaksi »

Oon hommaamassa DR:ään toista moottorin alakertaa tai miksei koko myllyäkin mutta miten on, onko koneissa eroja vuosimallista riippuen. Tarkoitan ikähaitaria 1985-1990...tuohon haarukkaan sattuvat ovat kaikki juur saman näköisiä pyöriä mutta onko tekniikassa jotain pieniä eroja kuitenkin....
vastatkaa viisaammat niin minäkin tiedän taas vähän enempi kun alan purkaamoille soittelemaan....
Creature
Pyörä: Suzuki DR 800

Viesti Kirjoittaja Creature »

Tere!

Jos ei olennaisia eroja ole niin purkuosat.net olis myynnissä yks -91 alakerta. Joskus aikoinaan kun itse etsin samaa ei tarjonta todellakaan päätä huimannut.

Ehkä parhaan tiedon mahd eroista saat soittamalla Suzukin Suomen sivuliikkeeseen Espooseen. Siellä on pätevä kaveri vastaamassa. Ei kannata ostella turhaan sopimattomia osia.
MakeHo
Pyörä: Suzuki

Viesti Kirjoittaja MakeHo »

Itse painiskelen vähän vastaavan ongelman kanssa,pitäisi saada kansi ja v.koppa 600 DR:n koneeseen. Ei näytä ainakaan kovin helposti kantta löytyvän.
Tuo purkuosa.netin kone on 650 dr:n kone jossa ainakin yläkerran öljynkierto on toteutettu erilailla.
SamO'vaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SamO'vaari »

Tere

Kokeilkaapa tuolta http://www.motorrad-welt.de/
pistää siihen Fahrzeug-Modell pyörän malli ja sitten klikkaa jetz suchen..
Vorwärts heittää seuraavalle sivulle..
Onnea etsintään!
-John. 3:16-

Kuva
MakeHo
Pyörä: Suzuki

Viesti Kirjoittaja MakeHo »

Terve taas.
Kyllä tuolla saksassa näyttää osia olevan,mutta kun ei ole minkäänlaista kokemusta/kielitaitoa osien tilaamisesta sieltä...
Virossa olisi myös osia dr:iin(ja muihinkin merkkeihin) motodepoo nimisessä firmassa,eivätkä olleet kalliita,mutta sama probleema kuin saksankin osien kans. Eli ei ole ratkaisua ongelmaan näkyvissä vieläkään.
janne.k
Pyörä: XR400, XRV750

Viesti Kirjoittaja janne.k »

Esim ebaysta olen ostanut tavaraa ja hyvin on hommat onnistunut. Saksalaiset osaa englantia. Maksu joka paypalilla tai pankin kautta eu-maksuna, kuluja ei tule. Hinnat tuntuvat osissa olevan suomen tasoon verrattuna aika halpoja, ja tarjontaa on. Rohkeasti vaan mailia sinne. Ja ruotsistakin löytyy purkaamo, http://www.spinnin-wheel.se/, tuonne vaan englanniksi postia.
Jaksi

Viesti Kirjoittaja Jaksi »

Kiitos vinkeistä ja linkeistä.. eiköhän me MakeHo:n kanssa vielä suskat kesäksi liikenteeseen saada. Tuo on tosiaan ongelma, että englannin kielen taito on kehnon lainen ja saksan taitoja ei ole olemassakaan.
Jos jollain lisää ideoita niin eetteriin vaan...
Vastaa Viestiin