Mitään 4000€ rally kittiä ei ole tarkoitus laittaa, vaan 1500€ paketteja, joilla saisi tuon vakio maskin ahtauden johtojen ja valojen ja navi suhteen paremmin seikkailuun sopivaksi. polttoaine puoli vielä avoin...
mitään mongolia valloituta ei ole tulossa, vaan ihan pohjoismaat ja baltia reissuille.
Oma kokemus rajoituuu "Tiaisen" 701:llä tehtyyn 30km lenkkiin, joten oikein juuta tai jaata voi sanoa. Niinmpä KTM 690 adventure ja fairing kitin omistajat, mitä olette omasta olleet mieltä?
Onko joku päässyt vertaamaan keskenään noiden ominaisuuksia ja osaisi sanoa + ja - niistä.
Vai onko turha hyödyke ja osta jotain muuta...


