Laitoin pyörään Rottweilerin ilmanputsarin Leovincen slipareiden jatkoksi. No karttaa pitäisi tietty vaihtaa rikkaammalle soossille. Tuneecun sivuilla kaikki tuohon kokoonpanoon mahdollisesti sopivat kartat on ilman perhosläppiä. Kokeilin australianpojan softaa läpät paikallaan mutta ruksi pois läppien ruudusta. No ei toiminut juuri mitenkään. Sitten huomasin Tuneecn ohjeistossa nootin, että pelkkää ruksinpoistoa ei saa käyttää, vaan läpät tulee myös poistaa fyysisesti. Ohjeitahan poistoon on netissä ihan riittämiin, mutta hieman laiskottaa.
Mitähän jos irrottaisi pelkästään itse läpät tässä vaiheessa ja jättäisi vielä lopun systeemin läppäakseleineen paikalleen. No tietysti akselit haittaavat hieman virtausta ja vetävät seosta kai rikkaan suuntaan. Onkohan akseleissa päittäislukitusta vai lähtevätkö liikkeelle kääntyillessään, kun läpät puuttuvat.
Onko joku näin kokeillut ja millaisin tuloksin?
KTM SM990 -08 perhosläppien poisto
Valvoja: Moderaattorit
Re: KTM SM990 -08 perhosläppien poisto
Parhaan tuloksen saat, kun viet penkkiin säätöön, noi netin kartat on aina kompromisseja. Olen ajanut pyörällä, joka on penkissä säädetty ja täytyy sanoa, että ne pari-kolme sataa on kyllä kannattava sijoitus.
-
saku57
- Pyörä: KTM 990SM 2008
Totta varmasti tuo. Tekisi nyt vaan mieli kokeilla... Leovincen kannuille löysin mielestäni oivallisen valmiin. Kolme vuotta sillä ajellut ilman ongelmia ja hyvillä mielin.
Edit: Itse itselleni vastaten. Läpät on nyt irti ja eikä ne läppäakselit päittäin mihinkään pitkälle pääse. Kokeillaan tuota ensin. Latasin italianpojan mapin, joka olisi aika vastaavalle laitekokoonpanolle rakenneltu. Tuossa on perhoset aina 100% auki eli akselin haittaava poikkipintakin siten puolittuu
No kokeilemaan en tuota vielä ihan pääse. Ehkä sitten viikonloppuna.
Edit: Itse itselleni vastaten. Läpät on nyt irti ja eikä ne läppäakselit päittäin mihinkään pitkälle pääse. Kokeillaan tuota ensin. Latasin italianpojan mapin, joka olisi aika vastaavalle laitekokoonpanolle rakenneltu. Tuossa on perhoset aina 100% auki eli akselin haittaava poikkipintakin siten puolittuu
- amaunu
- Pyörä: CRF1000DCT,DeepSnowGlider
Katso http://www.ktmsmt.com . . tonneittain ruisku lc8 asiaa. Juuri sinun moppeliin tarkoitettua asiaa. Kevtx alkuiset ketjut kannattaa lueskella läpi
Mutta vie penkkiin. Esim bikedoctor.
Mutta vie penkkiin. Esim bikedoctor.
-ari