Keihinin fcr 41 ja dr 650
Valvoja: Moderaattorit
Keihinin fcr 41 ja dr 650
Minkä kokoisia suuttimia ihmiset on käyttänyt otsikon mukaisessa kaasarissa ja pyörässä? Moottori on vanhempi 650.
Re: Keihinin fcr 41 ja dr 650
Sama homma mulla edessä. Tosin kaasarina on 39. Thumpertalkista löytyy jotain keskustelua aiheesta. Mun fcr on peräisin 525 exc:stä, vielä en ole avannut, mutta täytyy katsastaa mitkä suuttimet siellä nyt on.
Viimeksi muokannut smppa, Ma Joulu 26, 2016 11:43 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Keihinin fcr 41 ja dr 650
Joo löysin samat keskustelut. Pitää varmaan lähteä kokeilemaan saman kokoisilla suuttimilla kun oli tuossa bst 40. En ole minäkään vielä aukaissu kun ei ole vielä koko kaasaria pitäisi tällä viikolla tulla. Se on crf 450 lähtöisin.smppa kirjoitti:Sama homma mulla edessä. Tosin kaasarina on 39. Thumpertalkista löytyy jotain keskustelua aiheesta. Mun fcr on peräisin 525 exc:sitä, vielä en ole avannut, mutta täytyy katsastaa mitkä suuttimet siellä nyt on.
Re: Keihinin fcr 41 ja dr 650
Joutuuko fcr 39 kanssa tekemään minkälaisia muutos hommia että saa käymään paikalleen?
-
- Viestit: 45
- Liittynyt: To Kesä 05, 2014 12:16 am
- Pyörä: Suzuki DR650
- Paikkakunta: Oulainen
Re: Keihinin fcr 41 ja dr 650
Muistaakseni ainoat sovitushommat joutui tekemään FCR:n ja ilmanputsarikotelon väliin.looser00 kirjoitti:Joutuuko fcr 39 kanssa tekemään minkälaisia muutos hommia että saa käymään paikalleen?
Vaijerit passasi semmosenaan paikalleen.
Minulla on FCR-MX 39 paikallaan ja röpötin on DR650 -93.
Säätöhommia siinä oli sitten jonkun verran että sai pelaamaan järkevästi.
Neula, suuttimet, tyhjäkäyntiseos ja kiihytyspumpun säätö kohdalleen.
Jumppaa vaati, mutta ei ole yhtään BST:tä ikävä.
Re: Keihinin fcr 41 ja dr 650
DR_Samppa kirjoitti:Muistaakseni ainoat sovitushommat joutui tekemään FCR:n ja ilmanputsarikotelon väliin.looser00 kirjoitti:Joutuuko fcr 39 kanssa tekemään minkälaisia muutos hommia että saa käymään paikalleen?
Vaijerit passasi semmosenaan paikalleen.
Minulla on FCR-MX 39 paikallaan ja röpötin on DR650 -93.
Säätöhommia siinä oli sitten jonkun verran että sai pelaamaan järkevästi.
Neula, suuttimet, tyhjäkäyntiseos ja kiihytyspumpun säätö kohdalleen.
Jumppaa vaati, mutta ei ole yhtään BST:tä ikävä.
Minkälaisiin suuttimiin ja neulaan päädyit?
Re: Keihinin fcr 41 ja dr 650
No niin. Nyt on kaasari paikallaan. Ei tarvinnut isompia muutos töitä. Pikkusen piti lyhentää kaasuvaijerin kuorta paluu puolelta ja kaasuttimen ja putsarin väliin kävi hyvin motonetistä ostettu silikoniputki. Nyt pitäisi vaan alkaa säätö hommiin.
Re: Keihinin fcr 41 ja dr 650
Frank antoi tällaiset suutin koot mitä kannattaisi kokeilla.
168 main
52 pilot
EMR needle (clip @ 4th)
200 main air
100 pilot air.
168 main
52 pilot
EMR needle (clip @ 4th)
200 main air
100 pilot air.
Re: Keihinin fcr 41 ja dr 650
Äsken yritin survoa fcr:ää bst:n tilalle, niin eihän se perkele mahdu. Starttiin ottaa kiinni. Jos saisi siirrettyä pari senttiä taaksepäin niin vois sopia, mutta sitten tarvii tehdä joku adapteri...
Re: Keihinin fcr 41 ja dr 650
Joo mulla onkin kiksi malli niin ei tullu noita ongelmia.
Re: Keihinin fcr 41 ja dr 650
Mites ootte laittanut TPS:n? Kotarin ja Suitsan anturit ei sovi päikseen ja niissä on erilaiset liittimet. DR:n kytkiksestä en löytänyt koko TPS:ää. Toimiiko ilman?
Re: Keihinin fcr 41 ja dr 650
Mulla ei ole kytkettynä ollenkaan ja hyvin pelaasmppa kirjoitti:Mites ootte laittanut TPS:n? Kotarin ja Suitsan anturit ei sovi päikseen ja niissä on erilaiset liittimet. DR:n kytkiksestä en löytänyt koko TPS:ää. Toimiiko ilman?
Re: Keihinin fcr 41 ja dr 650
Vanha topic
Oliko nää säädöt 41 kanssa oikeat?
En nyt muista mitä itellä on sisässä, mutta lämpinä käynnistäminen ei onnistu, kastelee tulpan vaikkei koskeaan kaasuun. Kylmällä säällä toimi paremmin. Pyörän saa käyntiin kun aikansa polkee kaasu ja puolipuristin pohjassa=tulppa kuivuu. Tämän lälleen lähtee ekalla. Eli jotain on nyt iian paksulla kait?
Oliko nää säädöt 41 kanssa oikeat?
En nyt muista mitä itellä on sisässä, mutta lämpinä käynnistäminen ei onnistu, kastelee tulpan vaikkei koskeaan kaasuun. Kylmällä säällä toimi paremmin. Pyörän saa käyntiin kun aikansa polkee kaasu ja puolipuristin pohjassa=tulppa kuivuu. Tämän lälleen lähtee ekalla. Eli jotain on nyt iian paksulla kait?
Re: Keihinin fcr 41 ja dr 650
Suutinkokoja en muista, mutta kiihdytyspumppu pitää säätää kohtuu myöhäiseksi. Tämä ei taida kuitenkaan käynnistyvyyteen auttaa.
Taas lähti mopo käsistä
Re: Keihinin fcr 41 ja dr 650
Pilotti vois olla ehkä vähän pienempi, mutta muistaakseni pilot ja pilot air vaikuttaa toisiinsa joten kaipa noi on ok. Mulla on fcr39, joten suutinkoot ei taida ihan samoilla mennä.
Mites oot seosruuvin säätänyt?
Mites oot seosruuvin säätänyt?