Keihinin fcr 41 ja dr 650

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Hsippe
Viestit: 697
Liittynyt: Ma Syys 22, 2008 3:42 pm
Pyörä: Sherco SE250, Suzuki DL1000, Hva TE250
Paikkakunta: Raasepori

Re: Keihinin fcr 41 ja dr 650

Viesti Kirjoittaja Hsippe »

Mites polttoaineen pinnankorkeus eli ns float level, onko milloin tarkastettu / säädetty?
Vanhemmiten kohon mekanismit tahtoo kulua ja se bensan pinta tahtoo nousta mikä sitten rikastaa seosta.
Ja tosiaan paljonko tk seosruuvi on auki?
kokki
Viestit: 151
Liittynyt: Su Syys 09, 2012 10:53 pm
Pyörä: 250 TPI
Paikkakunta: Haukipudas

Re: Keihinin fcr 41 ja dr 650

Viesti Kirjoittaja kokki »

Seosruuvina on pikasäätöinen, orggis hankala säätää. Pinnantasoa en ole mitannut, tulviminen voisi kuulostaa loogiselta. Pitänee ottaa pöydälle tänään ja katella tarkemmin. Onhan tuossa vakio BST modattuna joka toimii kuin kello, senkin vois heittää paikalleen ja myypästä tuon Keihinin pois
Avatar
smppa
Viestit: 282
Liittynyt: Su Huhti 19, 2015 11:28 am
Pyörä: DR650RSE
Paikkakunta: Lahti

Re: Keihinin fcr 41 ja dr 650

Viesti Kirjoittaja smppa »

Kato kuitenkin se seosruuvin säätö ensin.

Onkos muuten sun fcr-yksilössä "hot start" nappula?
Yleensä punainen ja sijaitsee ryyppynappulan vieressä. Mulla sellaista ei ole, mutta sen toiminta meni muistaakseni jotenkin niin, että avaa jonkun ilmakanavan ja laihentaa seosta.
Vastaa Viestiin