Ostin yamaha wr 450f -04 ja pyörä on siisti kuin mikä mutta kun ajaa nii se nykii aivan kun katkoisi sytytystä.
löysinkin tuolta jonkun viestin aiheeseen ja kertoivat että tps anturia säätämällä voi loppua.mitenköhän kyseistä säädetään??
yamaha wr 450f -04 nykii??
Valvoja: Moderaattorit
-
Tase
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Re: yamaha wr 450f -04 nykii??
Jos sait pyörän mukana korjausoppaan, siinä on selostettu TPS-anturin säätö. Siihen tarvitaan yleismittari.
Jos pyörä on vakiosäädöissä, se on todennäköisesti laihalla (ainakin pintakaasulla) ajettaessa. En muista onko 04-mallin kaasarissa säädettävä neula, jos on sitä voi nostaa yhdellä pykälällä. Samaten tyhjäkäyntisuutin ja pääsuutin voivat olla liian pieniä. Jos neula on kiinteää mallia, sen alle voi laittaa prikan tai sitten voi hankkia säädettävän neulan.
Minä ostin keväällä WR:n, olen vaihtanut siihen neulan, tyhjäkäyntisuuttimen sekä pääsuuttimen. Lisäksi pakoputken päästä on supistuspilli nykäisty pois. Muuten pyörä on vakio, hyvin sillä pysyy normisurautuksilla porukan kyydissä.
Jos pyörä on vakiosäädöissä, se on todennäköisesti laihalla (ainakin pintakaasulla) ajettaessa. En muista onko 04-mallin kaasarissa säädettävä neula, jos on sitä voi nostaa yhdellä pykälällä. Samaten tyhjäkäyntisuutin ja pääsuutin voivat olla liian pieniä. Jos neula on kiinteää mallia, sen alle voi laittaa prikan tai sitten voi hankkia säädettävän neulan.
Minä ostin keväällä WR:n, olen vaihtanut siihen neulan, tyhjäkäyntisuuttimen sekä pääsuuttimen. Lisäksi pakoputken päästä on supistuspilli nykäisty pois. Muuten pyörä on vakio, hyvin sillä pysyy normisurautuksilla porukan kyydissä.
pyörään on kuulemma vaihdettu suutin ja on leovincen vaimennin.
pitääpä purkaa kaasaria ja tutkia hieman asiaa.
muuten kiva peli mutta se nyppiminen.
no tietty kun soralle pääsee niin siitä ei haittaa ole kun kaasu on joko kiinni tai auki ja silloin se pelaa
pitääpä purkaa kaasaria ja tutkia hieman asiaa.
muuten kiva peli mutta se nyppiminen.
no tietty kun soralle pääsee niin siitä ei haittaa ole kun kaasu on joko kiinni tai auki ja silloin se pelaa
Sama homma ja kans 04 vuosimallia. Mut vaan alle puolella kaasulla tasakaasulla ajaes. Joskus nykii enemmän ja joskus vähemmän. Mitä netistä katoin ja manuaalia lueskelin niin kaasarin säätöhommia tai sit se on sytytyksen "ominaisuus". Biltemasta saa ulkopuolisen seosruuvin jollain alle kympillä pitää laittaa syyshuollon yhteydessä. Lisäksi manuaalissa oli että se joku ruuvi (en muista nimeä joku flow jotain) kaasarin pohjassa on säädetty joka pyörään erikseen tehtaalla ja se vaikuttaa just alakierroksilla käyttäytymiseen.
Ilmottele jos saat loppumaan kyllä se vähän häiritsee hitaassa ajossa. Niin ja manuaalin saa ladattua yamaha motor eu:n sivulta ilmaiseksi tai ainakin ennen sai jos ei saa enään niin laita yv.
Ilmottele jos saat loppumaan kyllä se vähän häiritsee hitaassa ajossa. Niin ja manuaalin saa ladattua yamaha motor eu:n sivulta ilmaiseksi tai ainakin ennen sai jos ei saa enään niin laita yv.