350 dr:n lohkojen erot.
Valvoja: Moderaattorit
-
osmodraama
- Pyörä: 350DR
350 dr:n lohkojen erot.
Osaisiko joku sanoa onko sähköstartillisen ja potkumallin oikeanpuoleiset lohkot samanlaiset?
- Juhana
- Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
Re: 350 dr:n lohkojen erot.
Tarvii tsekata,mullon hyllys kumpiakin.ootko kattonu varaosanumeroita,onko sama numero;pitäs olla,jos on sama osa.Ainakin sisuskaluissa on eroja,mulla koneen kasaus projektina,ja kumpaakin laatua kone osina.
-
osmodraama
Kiitos kovasti vaivannäöstä jos vain viitsit tarkistaa asian. Vo. numeroita en oo hoksannut katsoakkaan. Ei tosin ole minkään sortin manuaaliakaan olemassa.
Mutta olen nimittäin yrittänyt löytää ok kuntoisia s-startillisen motin lohkoja kautta maan ebay:n kautta mutta ei oikein tärppää.
Nuita oikeanpuoleisia potkumallin lohkoja kyllä löytyis niin kykinkoppaa kuin keskilohkoakin.
Eli jos ne passais tuohon omaanki pyörään niin olisi sekin jo eteenpäin. Tarvitsisi enää sitten kuin sen startin puolen lohkon.
Kulkeehan tuo prätkä nuilla nykyisilläkin hitsatuilla lohkoilla, mutta kun täydellisyyttä on aina haettava!
Mutta olen nimittäin yrittänyt löytää ok kuntoisia s-startillisen motin lohkoja kautta maan ebay:n kautta mutta ei oikein tärppää.
Nuita oikeanpuoleisia potkumallin lohkoja kyllä löytyis niin kykinkoppaa kuin keskilohkoakin.
Eli jos ne passais tuohon omaanki pyörään niin olisi sekin jo eteenpäin. Tarvitsisi enää sitten kuin sen startin puolen lohkon.
Kulkeehan tuo prätkä nuilla nykyisilläkin hitsatuilla lohkoilla, mutta kun täydellisyyttä on aina haettava!
-
osmodraama
Odottelen tässä edelleen vastausta nuista lohkojen eroista. Oisko kellään tietoa??
-
kajoh
- Pyörä: DR650SE, EXC200, TDM900, ntv650m
Tietoa ei ole, mutta csmnl.com tms vois löytyä räjäytyskuvat....osmodraama kirjoitti:Odottelen tässä edelleen vastausta nuista lohkojen eroista. Oisko kellään tietoa??