Ryöstöliittimillä olis tarkoitus hoitaa, kun ei ole erillistä virran ulostuloa.
TomTom rider
Valvoja: Moderaattorit
TomTom rider
Olen asentamassa rideria 650gs:ään ja en ole oikein löytänyt sopivaa paikkaa mistä ottaisin virtaa mukana tulleella virtajohdolla.

-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
- Viesti:
tomtom rider
Itse vetäisin, kuten olen tehnytkin, akulta oman syötön ja sulake väliin.
Yksipyttyisessä täristävässä moottorissa ja epätasaisilla alustoilla
ajettaessa ei "rosvot" ole parhaita liitoksia.
Muutenkin vanhemmiten tulee ongelmia, niin täytyykö niitä ehdoin
tahdoin itse hankkia.
Jokainenhan tekee parhaaksi katsomallan tavalla.
canam
Yksipyttyisessä täristävässä moottorissa ja epätasaisilla alustoilla
ajettaessa ei "rosvot" ole parhaita liitoksia.
Muutenkin vanhemmiten tulee ongelmia, niin täytyykö niitä ehdoin
tahdoin itse hankkia.
Jokainenhan tekee parhaaksi katsomallan tavalla.
canam
- Esu
- Pyörä: BMW 1200GS Adventure
Sama täällä. Suora piuha akulta ja tupakinsytkärinaaras perään. Ajatuksena, että toimii myös toisinpäin eli verkkovirtalaturiin (joku älylaturi) myös tupakinsytkäriuros ja pysyy akku latingissa pidemmilläkin seisokkiaikoina. Liitokset tietenkin tinaamalla niin ei tartte pähkäillä 2:n vuoden päästä toimimattomuutta.
Osta enduro, niin et tarvitse katua.
(Honda NX 650, KTM 640, KTM 990S, BMW 1200GSA)
(Honda NX 650, KTM 640, KTM 990S, BMW 1200GSA)
Asensin äskettäin tuotteeen nro 1207 http://www.bc-udstyr.dk/dk/sutars.htm AT:hen. Pistoke on marine laatua. Tukeva kiinnityspaikka löytyi katteen raudoista vasemmalta merkkivaloboxin alapuolelta.
Ensin suunnittelin virran rosvoilua, mutta sitten päädyin vetämään uuden virtajohdon. Startin solenoidilta sen sai siististi otettua, väliin vain 10A:n sulake. Sytkäriboxiin istutin Hella:n katkaisijan merkkivalolla, jolla virtaa voi katkoa.
Boxiin istutin myös nokian tup. syt. laturin sisuskalut ja naaras RCA -pistokkeen sen virran ulosottoa varten. Tätä varten täytyi tietenkin tehdä sytkäjohdon jämistä sopiva johto Nokia:lle uros RCA -liittimineen.
Nyt on kätevä latailla puhelinta ja pitää esim. GPS akkukäyttöisenä. Pienemmätkin pistokkeet käväisi mielessä, mutta silloin pistokkeen yleiskäyttö kärsisi.
Ensin suunnittelin virran rosvoilua, mutta sitten päädyin vetämään uuden virtajohdon. Startin solenoidilta sen sai siististi otettua, väliin vain 10A:n sulake. Sytkäriboxiin istutin Hella:n katkaisijan merkkivalolla, jolla virtaa voi katkoa.
Boxiin istutin myös nokian tup. syt. laturin sisuskalut ja naaras RCA -pistokkeen sen virran ulosottoa varten. Tätä varten täytyi tietenkin tehdä sytkäjohdon jämistä sopiva johto Nokia:lle uros RCA -liittimineen.
Nyt on kätevä latailla puhelinta ja pitää esim. GPS akkukäyttöisenä. Pienemmätkin pistokkeet käväisi mielessä, mutta silloin pistokkeen yleiskäyttö kärsisi.
404 HTTP Error File not found