Moro
Mikähän ois Husaberissa ohjaustangon "kannattimille" se oikea paikka harrastajalle.
Yläkolmiossahan on kahdet reijät joihin raiserit voi ruuvata.
Ja vielä, että miten päin raiserit?
Nyt mulla / tehdasasetukset raiserit taaimaisissa reijissä ja niin päin, että vie tankoa eteenpäin.
Meneekö ihan metsään jos siirrän etummaisiin reikiin ja käännän raiserit tuomaan tankoa taaksepäin?
On vähän sekasta luettavaa, mutta asian osaava tietää mitä haen.
Tuli lieväst kontattua tuolla Jämsässä ja tangonhan se löi vinoon. Olin yllättynyt, kun alumiininen korotuspala raiserin alla petti. Meni länään, kuin ois lekalla lyönyt.
Mikähän Renthallin tangoista vastaa mitoiltaan tai olisi hieman korkeampi kuin tuo alkuperäinen Nokoni?
Tuon kokemani jälkeen jättäisin mielelläni matalatkin korotuspalat pois.
Kiitti jos joku jaksaa neuvoo.
(Husaberg Fe 390 -11)
Husaberg / KTM ohjaustangon paikka
Valvoja: Moderaattorit
Re: Husaberg / KTM ohjaustangon paikka
Raiserien sijoituksella ei taida olla mitään väliä, mikä itsestäsi tuntuu hyvältä, selviää kokeilemalla.
Nuita tankoja löytyy netistä vaikka millä mitalla ja useimmiten koot on merkittynä. Jos ei mahkuja ottaa tangosta mittoja niin vanha stonga kainalossa liikkeeseen ja vertaamaan.
Nuita tankoja löytyy netistä vaikka millä mitalla ja useimmiten koot on merkittynä. Jos ei mahkuja ottaa tangosta mittoja niin vanha stonga kainalossa liikkeeseen ja vertaamaan.
Mopot : DR350, Kinuski 200cc
Exät : Derbi Senda 60cc, Honda Monkey 49cc, Kinuski Monkey 70cc, Honda CR 80cc, Pitpro 125cc, Samurai 150cc, ThumpStar 160cc.
Exät : Derbi Senda 60cc, Honda Monkey 49cc, Kinuski Monkey 70cc, Honda CR 80cc, Pitpro 125cc, Samurai 150cc, ThumpStar 160cc.
- hannuk
- Pyörä: 570 FE, 250 EXC-F
- Viesti:
Re: Husaberg / KTM ohjaustangon paikka
Tangon "oikea paikka" ja asento löytyy kokeilemalla, kun tottumukset, kuskin koko jne jne vaikuttaa. Minulla oli kans aiemmin sellaset 20mm korotukset, vaan riittävän monen kaatumisen jälkeen ne palat eivät olleet enää muodossaan, joten nappasin ne pois. Seuraavaksi ajattelin kokeilla 10mm vakiota korkeampia kiinnikkeitä, eli noita 47mm korkeita. Luulen ja oletan että noissa on mulle riittävästi korotusta ja kun sen irtopalikan saa välistä pois, on kiinnityskin tukevampi.
Noi kuvan malliset palikat murjoutui pilalle kun tuossa ison reiän kohdalla ei ole kauhean paljon seinämää niin se meni lyttyyn...

Noi kuvan malliset palikat murjoutui pilalle kun tuossa ison reiän kohdalla ei ole kauhean paljon seinämää niin se meni lyttyyn...

Oma vastuu! Artisti maksaa...