perä öljy

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

pykkis
Pyörä: yz250f ex klr 600

perä öljy

Viesti Kirjoittaja pykkis »

Näin enska miehenä joutuu huotamaan kevään tullen muidenkin pyöriä ja sellainen ongelma et Diversionin perä murikkaan pitäis öljyt vaihtaa mutta mitä öljyä moottoripyörien perissä käytetään?
THA
Pyörä: Yamaha ja TM
Viesti:

Re: perä öljy

Viesti Kirjoittaja THA »

Niihin on ihan omia peräöljyjään, mutta kyllä takavetosen peräöljykin käy.
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
Torsti
Pyörä: VFR1200FD

Viesti Kirjoittaja Torsti »

pykkis kirjoitti:Näin enska miehenä joutuu huotamaan kevään tullen muidenkin pyöriä ja sellainen ongelma et Diversionin perä murikkaan pitäis öljyt vaihtaa mutta mitä öljyä moottoripyörien perissä käytetään?
Taitaapa olla Diversionin öljyvaatimuksena API GL-5. Kannattanee tarkastaa ohjekirjasta. Löytynee varmaan ihan marketistakin. Itse käytin aikanaan Bemareissa halvinta luokitukset täyttävää sekä perässä, että vaihteistossa. Voimalinjan toiminta oli moitteetonta tuolla tavaralla.
Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Torsti kirjoitti:
pykkis kirjoitti:Näin enska miehenä joutuu huotamaan kevään tullen muidenkin pyöriä ja sellainen ongelma et Diversionin perä murikkaan pitäis öljyt vaihtaa mutta mitä öljyä moottoripyörien perissä käytetään?
Taitaapa olla Diversionin öljyvaatimuksena API GL-5. Kannattanee tarkastaa ohjekirjasta. Löytynee varmaan ihan marketistakin. Itse käytin aikanaan Bemareissa halvinta luokitukset täyttävää sekä perässä, että vaihteistossa. Voimalinjan toiminta oli moitteetonta tuolla tavaralla.
Motonetin Motox 80W-90 GL-5 peräöljy lienee sopivaa.
Tuo
Varmista kuitenkin ohjekirjasta.
RTFM :lol:
Tuota olen käyttänyt ja suositellut Bemareissa.

Pekka
:roll: :roll: :roll:
Vastaa Viestiin