perä öljy
Valvoja: Moderaattorit
-
pykkis
- Pyörä: yz250f ex klr 600
perä öljy
Näin enska miehenä joutuu huotamaan kevään tullen muidenkin pyöriä ja sellainen ongelma et Diversionin perä murikkaan pitäis öljyt vaihtaa mutta mitä öljyä moottoripyörien perissä käytetään?
-
THA
- Pyörä: Yamaha ja TM
- Viesti:
Re: perä öljy
Niihin on ihan omia peräöljyjään, mutta kyllä takavetosen peräöljykin käy.
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
Taitaapa olla Diversionin öljyvaatimuksena API GL-5. Kannattanee tarkastaa ohjekirjasta. Löytynee varmaan ihan marketistakin. Itse käytin aikanaan Bemareissa halvinta luokitukset täyttävää sekä perässä, että vaihteistossa. Voimalinjan toiminta oli moitteetonta tuolla tavaralla.pykkis kirjoitti:Näin enska miehenä joutuu huotamaan kevään tullen muidenkin pyöriä ja sellainen ongelma et Diversionin perä murikkaan pitäis öljyt vaihtaa mutta mitä öljyä moottoripyörien perissä käytetään?
Motonetin Motox 80W-90 GL-5 peräöljy lienee sopivaa.Torsti kirjoitti:Taitaapa olla Diversionin öljyvaatimuksena API GL-5. Kannattanee tarkastaa ohjekirjasta. Löytynee varmaan ihan marketistakin. Itse käytin aikanaan Bemareissa halvinta luokitukset täyttävää sekä perässä, että vaihteistossa. Voimalinjan toiminta oli moitteetonta tuolla tavaralla.pykkis kirjoitti:Näin enska miehenä joutuu huotamaan kevään tullen muidenkin pyöriä ja sellainen ongelma et Diversionin perä murikkaan pitäis öljyt vaihtaa mutta mitä öljyä moottoripyörien perissä käytetään?
Tuo
Varmista kuitenkin ohjekirjasta.
RTFM
Tuota olen käyttänyt ja suositellut Bemareissa.
Pekka