Korjaussuunnitelma on seuraavanlainen:esilämmitys, hitsaan Tig:llä lisäaineena hiiliterästä käyttäen montun täyteen, hidas jäähdytys, muotoon hiominen, jännityksen poisto lämmitys, hidas jäähdytys, karkaisu, päästö ja pikku hionta. Hiiliteräksessä ei ole muita lisäaineita kuin hiiltä 1%, joten toivottavasti kaikki ei pala pois hitsatessa. Tavoite kovuus olis noin 50-57 HRC.
Jos kaikki menee nappiin pääsen Pystymettään