Älä sitä 2,5W laita. Jäykempien jousien kanssa 10W min., voi sekotella sitten 10+15. Vakiojousien kanssa voi jopa 7,5 mennä, tapaa vaan vaimennukset kadota kokonaan noissa keuloissa missä ei ole edes simmejä, hororeikiä männänvarressa vaan.
Vanhasta muistista sanosin että jopa 20% luokkaa voi viskositeetissä olla eroa saman nimellisarvon sisällä eri öljyjen välillä, isommat erot on kuitenkin viskositeetti-indekseissä, jotka taas keulaöljyillä on kohtalaisen vaatimattomat iskariöljyihin verrattuna. Perinteiseen keulaan keulaöljyä ja mahdollisimman liukasta sellaista. Jokainenhan voi itse mielessään miettiä mitä tahtoo, mutta fakta on, että mun iskari-/keulaöljyjen myynti on alle 10% siitä mitä ostan, eli lähes kaikki menee huolloissa - tinkimätön tavote on tehdä niin hyvää kuin mahdollista ja yksinomaan siihen tavoitteeseen perustuu mitä hyllyltä löytyy.
On Roiske aika tarpeetonta Sinun:
Roiske kirjoitti:Minä se olen jolla on sairas huumorintaju ja vahingonilo, kun tuota delvaccia suosittelin jo ainakin vuosi sitten tuolla tenere ketjussa keulaan laitettavaksi. Sinällään kumma että siitä tulee vastaväitteitä vasta nyt vaikka THA on hyvinkin aktiivinen käyttäjä.
Vaikka viime aikoina olenkin ollut täällä aktiivisesti, en ole luvannut kennellekään vahtia ettei täällä huudella mitä sattuu ja AINA jossain vaiheessa tulee lasi täyteen näitä juttuja, enkä viitsi edes katsoa asiaan liittyviä aiheita xxxx aikaan. Tähänkään en olisi viitsinyt kommentoida enää ilman tuota "trollia", olen samat asiat sanonut mielestäni kyllin moneen kertaan.
Jos jollain on asiaan liittyen kysyttävää niin saa soittaa, oma numero löytyy vaikka jostain vanhasta myynti-ilmosta ja firman numero kaupallisista viesteistä.