GS Bemun 400 W laturi

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

Laska
Viesti:

GS Bemun 400 W laturi

Viesti Kirjoittaja Laska »

No niin hyviä uusia vuosia kaikille! Nyt kun mun Bemussa ( RX00 GS ) on P/D kate paikoillaan niin piti uusia rojekteja löytyä. Joten rupesin tässä tsekkamaan tuota latausjärjestelmää. On hieman pieni tuo antoteho vanhemmissa Bemuissa ( 250-280 W) mutta siihen köytyy lääke. Vaaran Ismolta tai Englannista 400 W laturi niin ei lopu virta kesken. Onx kukaan tehnyt tämän modauksen ja voisi hieman valoittaa hyviä ja ehkä huonoja puolia.
Samalla kun kaikki on levällään voisi startti ( Valeo ) viedä huoltoon.... ja Saksata tilata Silent Hektikin sytytyspuolat ( onx niistä kokemuksia ??? ).... ja sitten.... ja sitten
Hannu^
Pyörä: CRF450X

Viesti Kirjoittaja Hannu^ »

Itsekkin olen mietiskellyt että olisikohan tuohon omaan XL500R:ään mahdollista parannella tuota latauspuolta yms? Kertokaa he jotka asiasta tietää :D
Nopeat elävät
Kuolleet eivät
Jarno
Pyörä: KTM 640 Adv R
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Hannu^ kirjoitti:Itsekkin olen mietiskellyt että olisikohan tuohon omaan XL500R:ään mahdollista parannella tuota latauspuolta yms? Kertokaa he jotka asiasta tietää :D
Latausta tuossa tuskin kannattaa parantaa, eikös akun kautta mene "vain" takavalo, tööttä, vilkut, parkki ja mittarivalot poislukien pitkien merkkivalo?

Jos ajovaloille tarvitset lisää sähköä niin olisiko electrex:n G41 staattori sopiva ratkaisu???

Käämit sytkälle, lataukselle ja valaistukselle (2x100w)
Vastaa Viestiin