Moi,
En ole vielä aiheeseen ehtinyt tarkemmin perehtymään mutta näyttäisi että ko vaijeria pitäisi ehkä kiristää (ainakin nyt kun kokeilin painaa sitä kädellä niin pyöritti hereemmin, muuten ei meinannut edes lähteä pyörittämään).
Onko kokemusta - miten helppo homma se on ?
Kiitos & terv,
Otto
DR800 puolipuristimen kiristys
Valvoja: Moderaattorit
Re: DR800 puolipuristimen kiristys
Senhän voi testata käsin vetämällä painaako se sitä keinua ja sitä mukaa sitten kiristää sitä vaijeria, siihen oli joku ohjearvo. Mutta jättää sen verran löysiä, ettei se nyt ainakaan jää kantamaan.
Itsellä on sellanen ongelma, että se palautus jousi ei palauta sitä puolipuristinta kunnolla ja se aiheuttaa sen, että pyörä ei lähde kovin herkästi käyntiin. Olen sitä avittanut nyt käsin, mutta täytyy paneutua siihen, kun kerkee tuonne tallille.
Itsellä on sellanen ongelma, että se palautus jousi ei palauta sitä puolipuristinta kunnolla ja se aiheuttaa sen, että pyörä ei lähde kovin herkästi käyntiin. Olen sitä avittanut nyt käsin, mutta täytyy paneutua siihen, kun kerkee tuonne tallille.
OK, täytyypä ihmetellä heti kun ehtii.
Alkukesästä vaan kun pikaisesti katsoin niin jäi epäselväksi se kiristysmetodi (näytti itsestään selvältä mutta kokeiltaessa ei kiristynytkään helposti...)
kiitos & terv,
Otto
Alkukesästä vaan kun pikaisesti katsoin niin jäi epäselväksi se kiristysmetodi (näytti itsestään selvältä mutta kokeiltaessa ei kiristynytkään helposti...)
kiitos & terv,
Otto
Se vaijeri taitaa olla kiinteesti siinä mutterissa mistä sitä kiristetään, minä ainakin otin sen vaijerin irti siitä puolipuristimen vivusta ja kiristin vaijeria ja laitoin takasin.