venttiilien tarkastus ja öljynvaihtoväli xr 400
Valvoja: Moderaattorit
venttiilien tarkastus ja öljynvaihtoväli xr 400
saisiko xr käyttäjiltä neuvoja xr 400 öljynvaihtoväliin, itse olen vaihtanut noin 1000 km välein mutta venttiilejä en ole tarkastellut, tai säätänyt kun on pelannut hyvin. Ajettu noin 2800 km.
Re: venttiilien tarkastus ja öljynvaihtoväli xr 400
En ole XR-käyttäjä, mutta tehtaan suositus öljynvaihtoväliksi tavallisessa (ei kilpailu) käytössä riippuu käsillä olevan korjaamokäsikirjan mukaan vuosimallista (en tiedä mitkä vuodet tämä kattaa, joten kannattaa suhtautua varauksella tuohon -98-> -vaihtoehtoon jos sinulla on tuliterä peli) seuraavasti: -96/97 1600km, -98 ja eteenpäin 1000km. Itse ainakin sovellan tuollaisia suosituksia tiheämpään suuntaan käytön ja lompakon paksuuden mukaan, liian usein kun tuskin voi vaihtaa. YMMV.tonka kirjoitti:saisiko xr käyttäjiltä neuvoja xr 400 öljynvaihtoväliin, itse olen vaihtanut noin 1000 km välein mutta venttiilejä en ole tarkastellut, tai säätänyt kun on pelannut hyvin. Ajettu noin 2800 km.
Kyseinen korjaamokäsikirja löytyy netistä PDF:nä ja siitä löytyy ohjeet venttiilien tarkastamiseen/säätöön sekä muuhunkin tee-se-itse -huoltoon. Jos et tuota itse löydä niin laita yksityisviestiä.
Hannu