Punakilven rekisteröinti
Valvoja: Moderaattorit
Punakilven rekisteröinti
Miten tänä päivänä onnistuu punakilven rekisteröinti valkokilpiseksi. Paikallinen kauppias meinasi että ei onnistu kun vuoden alusta tullut joku E3 hyväksyntä vaatimus. Pyörä olisi KTM 520 EXC -01
-
kotarimies
- Pyörä: ei ole
mulla kans punakilpinen 450 exc. hmm... tosta uudesta pykälästä en oo kuullu mitään. tosiaan mun putkessa lukee E1,eli onko E3 sit tiukempi äänien/päästöjen osalta. ilmeisesti on ,koska sinne suuntaanhan kokoajan mennään...=)
mut eikös se sun mopedis pidä tullata vaan suomeen,eli maksaa veroo joku ~1500€. sit katsastaa ja jos kaikki ok, niin saat paperit ja kilvet. näin siis mun mielestä.
näin muuten eilen just ihan uuden ktm:n. olikohan sit se smoto malli vai exc.. iha sama. pointtina asiassa se, että sen äänet vakiona on murto-osa esim mun pyörän äänistä. ilmeisesti siis vaimennus on parantunu ja katti taitaa jo siä torvessa olla
jos ne kerran vaatii jonkun E3 putken, niin voiko sellasta lainata keltään jostain uudesta pyörästä
mut eikös se sun mopedis pidä tullata vaan suomeen,eli maksaa veroo joku ~1500€. sit katsastaa ja jos kaikki ok, niin saat paperit ja kilvet. näin siis mun mielestä.
näin muuten eilen just ihan uuden ktm:n. olikohan sit se smoto malli vai exc.. iha sama. pointtina asiassa se, että sen äänet vakiona on murto-osa esim mun pyörän äänistä. ilmeisesti siis vaimennus on parantunu ja katti taitaa jo siä torvessa olla
jos ne kerran vaatii jonkun E3 putken, niin voiko sellasta lainata keltään jostain uudesta pyörästä