Öljyn kulutus?

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

ptr
Pyörä: 701

Öljyn kulutus?

Viesti Kirjoittaja ptr »

:shock: Mikä on mielestänne siedettävä öljyn kulutus :?:

terv
ptr

[/b]
Marko Hemmilä
Site Admin
Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko Hemmilä »

Missä vehkeessä ?
ptr
Pyörä: 701

Viesti Kirjoittaja ptr »

:oops: Derrä 0,65l
terv
ptr
Juppe

Viesti Kirjoittaja Juppe »

Näistä nyt voidaan olla muntaa mieltä ja aina joku sellanen, jonka pyörä syö öljyä, kertoo et litra /1000km ei oo mitään kulutusta... Itse lähtisin siitä että jos vaihtoväli on vaikka 3000km niin ei sinne ainakaan yli litraa tolla välillä pitäis mennä. Mun pyörät ei oo tähän mennessä syöny ollenkaan.... Tai ainakaan niin paljon et tarttis lisäillä vaihtojen välillä. Suuri öljynulutus on kyllä aina kuluneiden osien / liian karkean hoonauksen syytä. Kisapelit on tiettty asia erikseen.
Happi
Pyörä: 690ER, 800XCA

Viesti Kirjoittaja Happi »

Mulla on siis pyörä ihan loppu, kun välillä menee toi litra 1000 kilometrillä?
niffestone
Pyörä: BMW F650 GS Dakar -01

Viesti Kirjoittaja niffestone »

Juppe kirjoitti:Näistä nyt voidaan olla muntaa mieltä ja aina joku sellanen, jonka pyörä syö öljyä, kertoo et litra /1000km ei oo mitään kulutusta... Itse lähtisin siitä että jos vaihtoväli on vaikka 3000km niin ei sinne ainakaan yli litraa tolla välillä pitäis mennä. Mun pyörät ei oo tähän mennessä syöny ollenkaan.... Tai ainakaan niin paljon et tarttis lisäillä vaihtojen välillä. Suuri öljynulutus on kyllä aina kuluneiden osien / liian karkean hoonauksen syytä. Kisapelit on tiettty asia erikseen.
:shock: Eihän tuolle tarvitse tehdä öljynvaihtoja enää laisinkaan. Riittää kun lisää joka kerta ajamaan lähtiessään... :wink: Ns. huoltovapaa laite.. :wink:
Juppe

Viesti Kirjoittaja Juppe »

No oon auton kanssa tottunu aika tiheisiin öljynvaihtoväleihin (6000km) ja ei se ainakaan haittaa. Varsinkin kun on tuo märkä kytkin ja kaikki lamelleista irtoova paska ajelehtii öljyn mukana. Voishan noilla sen 5000km ajaa mutta kun ei oo kyse maata kaatavasta taloudellisesta kulusta niin otan varman päälle.
Vastaa Viestiin