Super Teneren venttiilinkopan tiivisteet huonoja KEDOlla

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

saku57
Pyörä: KTM 990SM 2008

Super Teneren venttiilinkopan tiivisteet huonoja KEDOlla

Viesti Kirjoittaja saku57 »

Olen aina vannonut KEDOn laatuun, mutta nyt tuli ensimmäinen paha pettymys.

Vaihdoin kansiremontin yhteydessä 'varmuuden vuoksi' ehjät vuotamattomat venttiilikopan orggistiivisteen ja kiinnitysruuvien kumistutterot KEDOn tarvikkeisiin. 1600 kilometrin ajon jälkeen kone oli yltäpäältä öljyssä ja paskassa. Pidemmällä reissulla kyllästyi myös saapas ja ajohousun lahje öljystä :twisted: No eiväthän ruostu.

Nyt olen vaihtanyt takaisin uusiin alkuperäisosiin (49€) ja ainakin ensimmäisen koeajon jälkeen kone on täysin kuiva (siis ulkopuolelta :lol: ).

Saapas nähdä mitä KEDO vastaa reklamaatiooni. Aion lähettää paskaiset tiivisteet takaisin Hampurin pojille...
pesa570
Pyörä: xtz 850, exc 250

Viesti Kirjoittaja pesa570 »

Itse olen odotellut ko. tiivisteitä Keedolta jo kolmatta viikkoa. Kun kyselin tilauksen perään, vastasivat itse odottavan venttiilinkopan muttereiden kumitutteja.
aarela

Viesti Kirjoittaja aarela »

Joo mullakin on samanlaisia kokemuksia. Öljyä vuosi aivan sairaasti.
Eli ei kannata ainakaa noita laittaa pyöräänsä kiinni.
timo
Pyörä: PELTOKYRPIÄINEN

Re: Super Teneren venttiilinkopan tiivisteet huonoja KEDOlla

Viesti Kirjoittaja timo »

saku57 kirjoitti: Vaihdoin kansiremontin yhteydessä 'varmuuden vuoksi' ehjät vuotamattomat venttiilikopan orggistiivisteen ja kiinnitysruuvien kumistutterot KEDOn tarvikkeisiin.
Ne alkuperäiset kestää ja kestää. Ainakin 15v:n takuun vois antaa ko. tuotteille. JOS ne vuotaa, niin nokka-akselin "puolikuu"-palojen nurkkiin voi tirauttaa tipan silikoonia.
saku57

Re: Super Teneren venttiilinkopan tiivisteet huonoja KEDOlla

saku57 kirjoitti: Saapas nähdä mitä KEDO vastaa reklamaatiooni. Aion lähettää paskaiset tiivisteet takaisin Hampurin pojille...
Laitoin näin aluksi vain pelkän mailin ja vastaus tuli napakasti ja äkkiä. Lupasivat toimittaa seuraavan tilauksen puolellla toimituskululla. Eivät sinänsä ihmetelleet ollenkaan reklamaationi aihetta eli muitakin valittajia lienee ollut liikkeellä.

Laitoin vastavaatimuksen, koska katson, että koko tavaran arvo tulee korvata. Saas nyt nähdä...
saku57

pesa570 kirjoitti:Itse olen odotellut ko. tiivisteitä Keedolta jo kolmatta viikkoa. Kun kyselin tilauksen perään, vastasivat itse odottavan venttiilinkopan muttereiden kumitutteja.
Tuli vain mieleen, että minulta saisit nuo TOSI HALVALLA . Suosittelen kuitenkin tilauksen perumista noiden osalta. KEDO on tosi joustava tilausmuutoksissa elleivät ole ehtineet jo toimittaa. Myös luottokorttihyvitykset toimivat mainiosti. Kokemusta on.
pesa570
Pyörä: xtz 850, exc 250

Viesti Kirjoittaja pesa570 »

Täytyy perua heti, jotta saisin muut tilaamani kilkkeet. Nyt ovat pantanneet tilausta, koska odottavat jostakin niitä 'kehuttuja' kopan kumitutteja.
Vastaa Viestiin