Keulan huolto

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

skuikka
Pyörä: SE ja 29% R1200GSA:sta

Re: Keulan huolto

Viesti Kirjoittaja skuikka »

Laitanpa tänne muistoksi hyvästä ajatuksesta. Olen monasti suositellut nippusidettä keulan stefojen putsaukseen. Se toimii, mutta onhan se aika hankala käyttää. Tänään alkoi tukattimen keula kuseksimaan ja syöksyin pajalle etsimään pientä nippusidettä. En löytänyt. Joku oli kerännyt pöydälle jotain pikkuosia viilipurkkiin. Koin valaistumisen. Purkista 3x3cm siivu saksilla, pikkuosat levälleen pöydälle, siivu stefan alle ja pyöräytys. Hiekan hitu tuli pois kuin itsestään. On muuten hitosti helpompi käyttää kuin nippuside.
ceevu
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++

Viesti Kirjoittaja ceevu »

mitä,alkaako bastardos taas päästämään helvetillisiä äännähdyksiään???
oppet
Pyörä: TM300, BSA B50MX, Yamaha HL proggis

Viesti Kirjoittaja oppet »

Ducatilla kun oot päästelly crossiradalla ja hiekanmuru iskee, eti maasta käytetty repäsykalvo. Toimii kanssa hyvin
skuikka
Pyörä: SE ja 29% R1200GSA:sta

Viesti Kirjoittaja skuikka »

Äpärä odottaa yhä inspiraatiota. Velipoika osti Monsterin, sen keulan vuodot on teettäny harrastusta. Hämmästyttävän hyvä peli soralla muuten.
Timo Tasakaasu
Pyörä: 1190Adv, 660SMC

Viesti Kirjoittaja Timo Tasakaasu »

skuikka kirjoitti:Laitanpa tänne muistoksi hyvästä ajatuksesta. Olen monasti suositellut nippusidettä keulan stefojen putsaukseen. Se toimii, mutta onhan se aika hankala käyttää. Tänään alkoi tukattimen keula kuseksimaan ja syöksyin pajalle etsimään pientä nippusidettä. En löytänyt. Joku oli kerännyt pöydälle jotain pikkuosia viilipurkkiin. Koin valaistumisen. Purkista 3x3cm siivu saksilla, pikkuosat levälleen pöydälle, siivu stefan alle ja pyöräytys. Hiekan hitu tuli pois kuin itsestään. On muuten hitosti helpompi käyttää kuin nippuside.
Oon käyttänyt viiden satkun rakotulkkia
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
klonkku6
Pyörä: te 125

Viesti Kirjoittaja klonkku6 »

Keula otti eilen vähän osumaa ja toiseen liukuputkeen tuli vekki. Se sitten rikkoo stefan. Löytyisikö vinkkejä tuon fiksaamiseen?

Kuva ongelmasta linkin takana:

naarmu
Koheltaja
Pyörä: pyörätön

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Mulla tuli vastaava vekki, hioin 1000 hiomapaperilla vekin sileäksi. Ei kerennyt rikkoa stefaa eikä näköjään vuoda.
Kylätason kurapyöräilijä.
Vastaa Viestiin