Keulan huolto
Valvoja: Moderaattorit
-
skuikka
- Pyörä: SE ja 29% R1200GSA:sta
Re: Keulan huolto
Laitanpa tänne muistoksi hyvästä ajatuksesta. Olen monasti suositellut nippusidettä keulan stefojen putsaukseen. Se toimii, mutta onhan se aika hankala käyttää. Tänään alkoi tukattimen keula kuseksimaan ja syöksyin pajalle etsimään pientä nippusidettä. En löytänyt. Joku oli kerännyt pöydälle jotain pikkuosia viilipurkkiin. Koin valaistumisen. Purkista 3x3cm siivu saksilla, pikkuosat levälleen pöydälle, siivu stefan alle ja pyöräytys. Hiekan hitu tuli pois kuin itsestään. On muuten hitosti helpompi käyttää kuin nippuside.
-
ceevu
- Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
mitä,alkaako bastardos taas päästämään helvetillisiä äännähdyksiään???
Ducatilla kun oot päästelly crossiradalla ja hiekanmuru iskee, eti maasta käytetty repäsykalvo. Toimii kanssa hyvin
-
skuikka
- Pyörä: SE ja 29% R1200GSA:sta
Äpärä odottaa yhä inspiraatiota. Velipoika osti Monsterin, sen keulan vuodot on teettäny harrastusta. Hämmästyttävän hyvä peli soralla muuten.
- Timo Tasakaasu
- Pyörä: 1190Adv, 660SMC
Oon käyttänyt viiden satkun rakotulkkiaskuikka kirjoitti:Laitanpa tänne muistoksi hyvästä ajatuksesta. Olen monasti suositellut nippusidettä keulan stefojen putsaukseen. Se toimii, mutta onhan se aika hankala käyttää. Tänään alkoi tukattimen keula kuseksimaan ja syöksyin pajalle etsimään pientä nippusidettä. En löytänyt. Joku oli kerännyt pöydälle jotain pikkuosia viilipurkkiin. Koin valaistumisen. Purkista 3x3cm siivu saksilla, pikkuosat levälleen pöydälle, siivu stefan alle ja pyöräytys. Hiekan hitu tuli pois kuin itsestään. On muuten hitosti helpompi käyttää kuin nippuside.
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
Keula otti eilen vähän osumaa ja toiseen liukuputkeen tuli vekki. Se sitten rikkoo stefan. Löytyisikö vinkkejä tuon fiksaamiseen?
Kuva ongelmasta linkin takana:
naarmu
Kuva ongelmasta linkin takana:
naarmu
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Mulla tuli vastaava vekki, hioin 1000 hiomapaperilla vekin sileäksi. Ei kerennyt rikkoa stefaa eikä näköjään vuoda.
Kylätason kurapyöräilijä.