Hämärä vika...

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

Uncle_Mickey
Pyörä: Bandu

Re: Hämärä vika...

Viesti Kirjoittaja Uncle_Mickey »

Mä en nyt siis tiedä millanen toi teneren pumppu on mutta oletko käyttäny sen irti? Oma kokemus tankin sisäisestä pumpusta... sihti tukossa ja johdot/kontaktit huonona. Pätki ja paukutti kunnes johto oli lopullisesti poikki. Ja siis nimenomaan tankin puolella, ei tienny mitään ennen kuin oli pumppu irti.
"Perheessä voi sanoa mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku ajattelee samalla tavalla. (Håkan 6v)"
Jani_rr
Pyörä: 701

Re: Hämärä vika...

Viesti Kirjoittaja Jani_rr »

Mä purkasin tänään sitä pumpulle asti, ja käytin liittimet irti. En siis ottanut tankista sitä pumppua vaik ois vissiin kannattanut, mut pääsen siihen onneks käsiks muutamassa minuutissa. Pitää toikin tarkistaa, mut aattelin ootella sitä uutta moottoria siihen, kun vaihdan kuitenkin.

Testasin miten se sylkee sieltä bensaa, ja letkusta pulloon ja starttia, niin mielestäni aika heikosti tuli. Luulin että ois voinut olla enemmänkin suihkua, mut ei. Tuli sitä kuitenkin tuommoisen ilmausletkun täydeltä ja vois jopa riittää, mut en tiedä kuinka kova paine siellä pitäis syntyä. Tarkastin myös releet, ja tuplasti sulakkeet, vaihtamalla paikkoja. Ei apuja. No tällä viikolla uus moottori varmaan kourassa, joten sitten mä sen kaivan uudelleen pihalle.
--------------------------------------------------------------
KTM 1090 Adventure R 17
Vastaa Viestiin