Afrikkalaiseen (RD07) 17 piikkinen eturatas??

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

Good idea
Pyörä: BMW R 1200 GSA

Viesti Kirjoittaja Good idea »

Tack tack ja onnea koitokseen.
Pistähän sitten juttua tänne jäikö paljonkin luppoaikaa. :D
vesku kans

rattas

Viesti Kirjoittaja vesku kans »

Hei hurjat

Kertokaas ny, mitä toi 17-piikkinen eturatas käytännössä tekee. Välitykset pitenevät mutta paljonko?

On meinaan joskus ollut ittelläkin mielessä, että vähän pidempi välitys olis paikallaan kun räähkäsee pidemmän pätkän moottoritietä. Toisaalta jossain polulla sais olla jakolaatikko... Myisköhän niitä joku... :)

kysyy vesku
Juonio
Pyörä: Tenere 700

Re: rattas

Viesti Kirjoittaja Juonio »

vesku kans kirjoitti:Hei hurjat

Kertokaas ny, mitä toi 17-piikkinen eturatas käytännössä tekee. Välitykset pitenevät mutta paljonko?

On meinaan joskus ollut ittelläkin mielessä, että vähän pidempi välitys olis paikallaan kun räähkäsee pidemmän pätkän moottoritietä. Toisaalta jossain polulla sais olla jakolaatikko... Myisköhän niitä joku... :)

kysyy vesku
Muutama tonni tuli ajettua 17-piikkisellä, oikein mukava matka-ajossa eikä se mua haitannu soratiesurauttelussakaan. Laskee kierroksia vitosella satasen vauhdissa n.400 kierrosta.
peeär
Pyörä: Kawa klx250S

Viesti Kirjoittaja peeär »

Africatwin shop kyselee salasanoja, mp racing:llä ei ole

Mistä saadaan 17 piikkinen?

Kyselee rattaita hamuava

PR
kari.k
Pyörä: honda at, honda ta, jawa353.

Viesti Kirjoittaja kari.k »

mitenkä lähelle se 17 piikkinen menee vaihdeakselia kun näyttää tuo 16 piikkinen jo et ei isompi sopis? luulen vaan tietty kun kerran porukat sellasta käyttänyt :shock:
Peltsi
Pyörä: Tunturi

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

Huonosti sopii ainaki mulla. Piti leikata poikki se rauta mikä on sen kotelon takana. 17 rissa otti siihen kiinni eikä mahtunu pyöriin. Tämä siis RD04 mallissa. Ens kerralla kun vaihdan rissoja niin laitan 16/42 tai sinnepäin ettei tarvi tuota etusta mahduttaa sinne. Mulla on siis se Shadowin rissa siinä.
Lakupilotti
Pyörä: Laku

Viesti Kirjoittaja Lakupilotti »

Täällä oli juttua aiheesta myös ja laskelmia ratastutksen vaikutuksista nopeuksiin ja kierroksiin.
Make & Laku
Where ever you go, there you are !
Vastaa Viestiin