Hyvä hyvä, tänään viilausta, että kelkka taas kulkee yhdensuuntaisesti pintojen kanssa. Minkähänlaisen välyksen kehtaa jättää, että menisi vanhoilla renkailla? No pitää ihmetellä viilauksen jälestä, että mikä siitä syntyy ja onneksi on pääsy sorville. On jokseenkin toispuoleisesti kuluttanut uraa ja siten kelkka kanittaa/valskaa.puupeli kirjoitti:Viilasin nuo urat tasaiseksi koko matkalta ja sorvilla pari kymmenys-osa milliä isommat muovirenkaat luistiin.
Siihen loppui viipyily tyhjäkäynnissä.
Keihin Fcr-Mx 39 kaasuttimen säätö
Valvoja: Moderaattorit
-
kylaenmies
- Pyörä: Beta RR 400
Re: Keihin Fcr-Mx 39 kaasuttimen säätö
Re: Keihin Fcr-Mx 39 kaasuttimen säätö
Mulla ei ennen viilausta yltänyt yks rengas ees uran pohjaan, muistaakseni sorvattiin 19.2mm pyörät.
Kulkeepi nytten kelkka nätisti pyörien varassa.
Viilaa ensin ja mittaa sitten vanhan pyörän välys runkoon rakotulkilla.
Siitä mitta isommille pyörille.
Eihän se ura mikään syvä ole about. 0.2mm mutta pyörien varaanhan se kelkka pitää saada liikkumaan.
Viilaamaton ura on syvimmillään siellä kaasu kiinni asennossa, uran pohja on alaosasta viisto kaasu aukipäin suuntaan.
Tästä johtuen kierroksilta löysättäessä kova imu vetää luistia (ns urassa alamäkeen) "luisti ei sulkeudu tyhjäkäynti asentoon asti" kunnes imun vähetessä jousivoima jaksaa painaa luistin kiinni
Huh menipä vaikeaselkoiseksi
Anyway! tähän johtopäätökseen minä itse päädyin.
( irroita kohokammion 4-torxia, katkeaa se kaasari, ni helpompi viilata)
Kulkeepi nytten kelkka nätisti pyörien varassa.
Viilaa ensin ja mittaa sitten vanhan pyörän välys runkoon rakotulkilla.
Siitä mitta isommille pyörille.
Eihän se ura mikään syvä ole about. 0.2mm mutta pyörien varaanhan se kelkka pitää saada liikkumaan.
Viilaamaton ura on syvimmillään siellä kaasu kiinni asennossa, uran pohja on alaosasta viisto kaasu aukipäin suuntaan.
Tästä johtuen kierroksilta löysättäessä kova imu vetää luistia (ns urassa alamäkeen) "luisti ei sulkeudu tyhjäkäynti asentoon asti" kunnes imun vähetessä jousivoima jaksaa painaa luistin kiinni
Huh menipä vaikeaselkoiseksi
Anyway! tähän johtopäätökseen minä itse päädyin.
( irroita kohokammion 4-torxia, katkeaa se kaasari, ni helpompi viilata)