-OPERAATIO NOKKAKETJUN VAIHTO-
perkl.. kuvat tuli noin isoina..
1.Jarrupoljin poois, öljyputket poois, kytkinposki poois..
2.Näkyypi tämmöstä..
3.Täällä ei oo ennen taidettu käydä mutterin näöstä päätellen.
4.Piti kaverilta käydä lainaa
KUNNON pulttipyssy että sai kytkinruunun pois.
5.Sitten löyty toi toinen karkasuodatin. Tuskimpa tätäkään on ikinä tutkittu..
6.Tonne suodattimen koloon kun sohas ruuvvarilla.
7....niin löyty myös vähän alumiini mujua..
8.Sitten piti purkaa öljypumpun rattaat pois.
9.Sitte pääs tiputtaa uutta nokkaketjua paikoilleen
10.Vasta kasatessa huomasin että joka rattaassa on tommonen lovi. Eli rattaat ei mee paikoilleen kuin 1 tietyssä asennossa..
11.Myös kytkinkruunussa on pientä hammastusta.. Ilmankos kytkin välillä kuumana vähän takertelee..
12. Mitkäs nää jouset on tossa kytkin ruunussa? Onko nää jotain autoistakin tuttuja kaksois massa "vauhtipyöriä"?
13.Nokkaketjun vaihto oli melko turhaa.. Vanhassa oli venymää ehkä 3mm..
