kawa kle 500 potku hukassa??

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

onnelaj

Viesti Kirjoittaja onnelaj »

Tuota minä vähän meinasinkin. Kiitos vinkistä.
JiiPee
onnelaj

Viesti Kirjoittaja onnelaj »

Niin ja sellainen vielä että onkohan kyse juurikin siitä että kaasarissa on jotain ylimääräistä tukkeena kun bensan kulutus on suorastaan älytöntä.

Vai pitääkö vaihtaa esimerkiksi suuttimet että kulutus laskee? Eihän tuo mikään taloudellinen peli ole minulla koskaan ollut, 7 litran paikkeilla kulutus aiempina vuosina.
JiiPee
antti-a
Pyörä: R1100GS

Viesti Kirjoittaja antti-a »

En tiedä kaasareitten tukkeista, mutta ilmanputsari kannattaa ainakin pestä hyvin. Eikös huono ilman saanti kasvata bensankulutusta!?

Niin ja sitten jos ei kulje niin hyvin kuin pitäisi, tulee ajettua koko ajan kaasu pohjassa. Sekään ei tunnetusti ainakaan laske kulutusta.
tmi.toni

Viesti Kirjoittaja tmi.toni »

onnelaj kirjoitti:Niin ja sellainen vielä että onkohan kyse juurikin siitä että kaasarissa on jotain ylimääräistä tukkeena kun bensan kulutus on suorastaan älytöntä.

Vai pitääkö vaihtaa esimerkiksi suuttimet että kulutus laskee? Eihän tuo mikään taloudellinen peli ole minulla koskaan ollut, 7 litran paikkeilla kulutus aiempina vuosina.
Tuossa mullaki vähän ihmetytti, ku alkukaudesta vaihtelin suodattimet ja muut hilppeet uusiin. Alakierroksilla kyllä pelitti ja viiden tonnin jälkeen tuli "pykälä" ja pikkasen nyki, just että nippa-nappa hoksas. Bensaa meni kans ihan kiitettävästi ja sitäkö sitten ihmettelemään... :? "Vika" oli loppujen lopuks niinkin suuri, että se ei vaan saanut ilmaa tarpeeksi, olivat pojat suodatintehtaalla lutranneet sitä öljyä siihen suodattimeen vähän liiankin kanssa. Imeytin enimmät vanhaan t-paitaan ja nyt menee seka-ajolla n.6l/100km ja tasaisella maantiematka-ajolla 5.3l/100km ja pelittää muutenki niin ku pitää... :) Muuten mopo on tietääkseni ihan orkkis-kunnossa.
Vastaa Viestiin