kawa kle 500 potku hukassa??
Valvoja: Moderaattorit
Niin ja sellainen vielä että onkohan kyse juurikin siitä että kaasarissa on jotain ylimääräistä tukkeena kun bensan kulutus on suorastaan älytöntä.
Vai pitääkö vaihtaa esimerkiksi suuttimet että kulutus laskee? Eihän tuo mikään taloudellinen peli ole minulla koskaan ollut, 7 litran paikkeilla kulutus aiempina vuosina.
Vai pitääkö vaihtaa esimerkiksi suuttimet että kulutus laskee? Eihän tuo mikään taloudellinen peli ole minulla koskaan ollut, 7 litran paikkeilla kulutus aiempina vuosina.
JiiPee
Tuossa mullaki vähän ihmetytti, ku alkukaudesta vaihtelin suodattimet ja muut hilppeet uusiin. Alakierroksilla kyllä pelitti ja viiden tonnin jälkeen tuli "pykälä" ja pikkasen nyki, just että nippa-nappa hoksas. Bensaa meni kans ihan kiitettävästi ja sitäkö sitten ihmettelemään...onnelaj kirjoitti:Niin ja sellainen vielä että onkohan kyse juurikin siitä että kaasarissa on jotain ylimääräistä tukkeena kun bensan kulutus on suorastaan älytöntä.