XT600 & Dynojet

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

yammupoika
Pyörä: Yamaha XTZ660 -08,Honda CRF250-2011

XT600 & Dynojet

Viesti Kirjoittaja yammupoika »

Viimein saapui paketti tärkeä...eli suutinsarja + K&N.Aloin vaa ihmetellä että mihin niitä poranteriä tarttee,neula meni hyvin paikallee ja alkuperäinen suutin on #120(poranterä #115 eli pienempi)...kannattaa varmaa samalla vaihtaa myös ykköskaasarii suuttimet kun on nyt toi K&N+dynojet ja ABP:n isompi alkukäyrä ja slipari?ykköskaasarissa nyt #130 ja #46...
freewind
Pyörä: ktm 250 exc-f

Viesti Kirjoittaja freewind »

olikos se niin et luistimessä on reikä jota isonnetaan????

ps:tuutko päitsiä kattoo?
DR Markku
Pyörä: KTM 690 r, 250 EXC-f , 2V bokseri

Viesti Kirjoittaja DR Markku »

Sillä suuremmalla poralla porataan se luistin reikä suuremmaksi ja se pienempi on tarkoitettu suuttimen poraukseen tarvittaessa noissa vanhemmissa joissa on 110 suutin. Minä jouduin pienentämään suutinta kakkoskaasariin, nyt on 110, tuo Dynojetin neula antaa aika rikkaan seoksen. Mulla on Sebring, Devilin käyrä K&n ja vähän erilainen nokka. Minä värkkäilin tuon db-killerin tilalle adapterin jossa on lämmitettävä lambda ja tankoon yleismittarin ja noilla saa suht hyvin seoksen mitattua, tyhjäkäyntiä ei.
yammupoika

Joo,niinpä mä vähä epäilinki,mut parempi kysyä ku tehä sutta...kiitokset vinkistä,täytynee lähtee suuttimia etiskelee.En nyt taia ehtii päitsii kattelee ainaskaa keskisuomen mutkille,just selvitty pääsiäisestä...voiha se olla et tulee mäntsälän nurkilla käytyy vilasee...
DR Markku

yammupoika kirjoitti:Joo,niinpä mä vähä epäilinki,mut parempi kysyä ku tehä sutta...kiitokset vinkistä,täytynee lähtee suuttimia etiskelee.En nyt taia ehtii päitsii kattelee ainaskaa keskisuomen mutkille,just selvitty pääsiäisestä...voiha se olla et tulee mäntsälän nurkilla käytyy vilasee...
Kyllä se mulla ainakin pelasi sillä vakiosuuttimellakin hyvin vaikka oli rikkaan puolella, se rikas alue kun tulee vasta kiihdytyksissä ja täydellä kaasulla eikä se käyntiä haitannu.
yammupoika

Ok,aattelin kans kokeilla sillä vakiolla.ykköskaasarii löysin moposportilta #140:sen suuttimen,en oo vielä ehtiny kasaamaa koko mopoo,mut ei kait se paljoo oo metässä?jostai keskustelusta täälä luin jotai ton suuntasta.
DR Markku

yammupoika kirjoitti:Ok,aattelin kans kokeilla sillä vakiolla.ykköskaasarii löysin moposportilta #140:sen suuttimen,en oo vielä ehtiny kasaamaa koko mopoo,mut ei kait se paljoo oo metässä?jostai keskustelusta täälä luin jotai ton suuntasta.
Mulla on ykkösessä #130 mutta suoraan ei tietenkään voi verrata kun mulla on vähän kireämpi nokka.
ollil

Viesti Kirjoittaja ollil »

DR Markku kirjoitti:
yammupoika kirjoitti:Ok,aattelin kans kokeilla sillä vakiolla.ykköskaasarii löysin moposportilta #140:sen suuttimen,en oo vielä ehtiny kasaamaa koko mopoo,mut ei kait se paljoo oo metässä?jostai keskustelusta täälä luin jotai ton suuntasta.
Mulla on ykkösessä #130 mutta suoraan ei tietenkään voi verrata kun mulla on vähän kireämpi nokka.
mistä oot nokan ostanu
DR Markku

ollil kirjoitti:
DR Markku kirjoitti:
mistä oot nokan ostanu
Kedolta, fullige leistung.
ollil

Viesti Kirjoittaja ollil »

mitä makso :)
DR Markku

ollil kirjoitti:mitä makso :)
Kedolla on kaksi vaihtoehtoa, jos lähetät oman nokan sinne on hinta 189€ muuten se on 287.10€. http://www.kedo.com
Vastaa Viestiin