meridian colorin päivitys

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

tom-70

meridian colorin päivitys

Viesti Kirjoittaja tom-70 »

kertokaas mikä mulla mättää kun olen imuroinut Magellanin sivuilta uudemman version 5.40:n,kun yhistän gepsin ja pc:n com porttiin niin näyttöön tulee texti software upload mode active erasing,ja tuota se näyttää reilun tunnin,siis oon niin kauan antanut olla sen päällä eikä oo tapahtunu kummia,tuntuu kuin gepsi ja pc ei olis yhteyksissä toisiinsa,antakeehan vinkkejä alkaa nuppi himmetä!! :x
AM
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja AM »

Meikäläisellä ollut gepsi kiinni läppärissä päivityksen ajan. Päivitys lataantunut suoraan gepsille. Ei ole ollut ongelmia.
Ohjelmaversio 5.40 14.8.2004
POIKITTAISETHYRRÄVOIMATKAATAVATPYÖRÄNSATUNNAISESTI
pk62
Pyörä: TA -87,XR650L -97-97

Re: meridian colorin päivitys

Viesti Kirjoittaja pk62 »

tom-70 kirjoitti:kertokaas mikä mulla mättää kun olen imuroinut Magellanin sivuilta uudemman version 5.40:n,kun yhistän gepsin ja pc:n com porttiin niin näyttöön tulee texti software upload mode active erasing,ja tuota se näyttää reilun tunnin,siis oon niin kauan antanut olla sen päällä eikä oo tapahtunu kummia,tuntuu kuin gepsi ja pc ei olis yhteyksissä toisiinsa,antakeehan vinkkejä alkaa nuppi himmetä!! :x
Jos Magelliniinki mr.Gates jotenki tekemisissä.niin ei tarvi yhtään ihmetellä.
Onko sulla Magellanin omat systeemit konees??
---------------------------------------
En minä mitään tiiä,mutt isot pojat tietää.Ne joilla on nappulakengät ja henkselit
tom-70

Viesti Kirjoittaja tom-70 »

joo kyllä on Magellanin omat vermeet,kyllä tähän joku ratkaisu löytynee.
Hannu
Pyörä: SE
Viesti:

Re: meridian colorin päivitys

Viesti Kirjoittaja Hannu »

tom-70 kirjoitti:kertokaas mikä mulla mättää kun olen imuroinut Magellanin sivuilta uudemman version 5.40:n,kun yhistän gepsin ja pc:n com porttiin niin näyttöön tulee texti software upload mode active erasing,ja tuota se näyttää reilun tunnin,siis oon niin kauan antanut olla sen päällä eikä oo tapahtunu kummia,tuntuu kuin gepsi ja pc ei olis yhteyksissä toisiinsa,antakeehan vinkkejä alkaa nuppi himmetä!! :x
Softapäivityksen voi masentaa myös muistikortilta sen sijaan että sen siirtäisi sarjaportin yli. Googleta "Magellan Meridian FAQ", sieltä löytyy tietoa miten homma tehdään. Itse varmaan kokeilisin sitä (mutta en lupaa mitään toimivuudesta, en jaksa muistaa millä tavalla päivitin oman laitteeni firmiksen).
Hannu
Vastaa Viestiin