meridian colorin päivitys
Valvoja: Moderaattorit
meridian colorin päivitys
kertokaas mikä mulla mättää kun olen imuroinut Magellanin sivuilta uudemman version 5.40:n,kun yhistän gepsin ja pc:n com porttiin niin näyttöön tulee texti software upload mode active erasing,ja tuota se näyttää reilun tunnin,siis oon niin kauan antanut olla sen päällä eikä oo tapahtunu kummia,tuntuu kuin gepsi ja pc ei olis yhteyksissä toisiinsa,antakeehan vinkkejä alkaa nuppi himmetä!! 
- pk62
- Pyörä: TA -87,XR650L -97-97
Re: meridian colorin päivitys
Jos Magelliniinki mr.Gates jotenki tekemisissä.niin ei tarvi yhtään ihmetellä.tom-70 kirjoitti:kertokaas mikä mulla mättää kun olen imuroinut Magellanin sivuilta uudemman version 5.40:n,kun yhistän gepsin ja pc:n com porttiin niin näyttöön tulee texti software upload mode active erasing,ja tuota se näyttää reilun tunnin,siis oon niin kauan antanut olla sen päällä eikä oo tapahtunu kummia,tuntuu kuin gepsi ja pc ei olis yhteyksissä toisiinsa,antakeehan vinkkejä alkaa nuppi himmetä!!
Onko sulla Magellanin omat systeemit konees??
---------------------------------------
En minä mitään tiiä,mutt isot pojat tietää.Ne joilla on nappulakengät ja henkselit
Re: meridian colorin päivitys
Softapäivityksen voi masentaa myös muistikortilta sen sijaan että sen siirtäisi sarjaportin yli. Googleta "Magellan Meridian FAQ", sieltä löytyy tietoa miten homma tehdään. Itse varmaan kokeilisin sitä (mutta en lupaa mitään toimivuudesta, en jaksa muistaa millä tavalla päivitin oman laitteeni firmiksen).tom-70 kirjoitti:kertokaas mikä mulla mättää kun olen imuroinut Magellanin sivuilta uudemman version 5.40:n,kun yhistän gepsin ja pc:n com porttiin niin näyttöön tulee texti software upload mode active erasing,ja tuota se näyttää reilun tunnin,siis oon niin kauan antanut olla sen päällä eikä oo tapahtunu kummia,tuntuu kuin gepsi ja pc ei olis yhteyksissä toisiinsa,antakeehan vinkkejä alkaa nuppi himmetä!!
Hannu