15/44 kestää kauemmin kuin 14/41, mutta tokihan eturatasta vaihtamalla on helpompi muuttaa välityksiä nopeasti.impreza_MY04 kirjoitti:Ketjuista ja rattaista itse-itselleni vastaten ja muille tiedoksi. SM:n alkuperäisen 110 lenkin ketjun saa vielä kiristettyä 14-41 ratas yhdistelmällä. On muuten yhden promille tarkkuudella täysin vastaava välitys TomiKoo:n kehuman 15-44 yhdistelmän kanssa.
Tykkäsin kovasti uudesta välityksestä MT60R Corsan kanssa soratiellä ajellessa. Kulkee selkä suorassa ajellen ison miehen alla saman 145 km/h kuin vakiovälitykselläkin. On vaan paremmin tehoalueella matkanopeuksilla vitosella ajellessa.
Tero R.
DRZ400 säie mm. FCR39mod
Valvoja: Moderaattorit
- impreza_MY04
- Pyörä: BMW R1200GS -08 Haibike Full FatSix 7.0
- impreza_MY04
- Pyörä: BMW R1200GS -08 Haibike Full FatSix 7.0
Hifistelyäpä hyvinnin mutta minkäs sitä omalle pilkuntarkalle tyylilleen voi. Kuuluu vähän niinkuin koulutukseen ja toimeenkuvaankin tuollaiset pilkunviilamiset itsellänikin.
Olis vissiin pitänyt ottaa toinenkin takarengas samassa tilauksessa. No, seuraavassa tilauksessa sitten. Näissähän ei ole pintaa uutenakaan kuin viitisen milliä ihan niinkuin katurenkaissa. Ja katurenkailtahan nämä piellä tuntuvat kudostensakin puolesta. Tässä se Supermoton ajatus vasta minulle selkiytyikin. Olisivat vaan saaneet laittaa tuollaiset kumit alle jo tehtaalla.
Tero R.
Olis vissiin pitänyt ottaa toinenkin takarengas samassa tilauksessa. No, seuraavassa tilauksessa sitten. Näissähän ei ole pintaa uutenakaan kuin viitisen milliä ihan niinkuin katurenkaissa. Ja katurenkailtahan nämä piellä tuntuvat kudostensakin puolesta. Tässä se Supermoton ajatus vasta minulle selkiytyikin. Olisivat vaan saaneet laittaa tuollaiset kumit alle jo tehtaalla.
Tero R.
Onkos mitään uudempaa tietoa? Tilausta justiin tekemässä ja suunnittelin eteen MT21 ja taakse TKC80, espanjan poijjaat myyvät tollasen setin paria senttiä vaille satasella.karmolis kirjoitti:TKC:stä tuolla matkaendurot-linkin takana:Pasi kirjoitti:Conti tkc80 tai pirelli mt21 tulee mulle mieleen tuommoisesta kuvauksesta.MT21:stä:"Kesällä 2003 havaitsin, ettei ole eturenkaana keveäkeulaisessa pyörässä parhaimmillaan (DR350)"Mites olis MT21 eteen ja TKC/T63/E-09 taakse? Ainakin noiden kuvausten perusteella vois olla oiva sekarengastus." luottamuksen puutetta. Pahin on nopea kaarre, irtosorapinnalla, jossa perä tahtoo lähteä viipottamaan verrattuna T63/TKC80.
Eturenkaan taas pari Africa Twini kuskia tykkäsi. Itse aionkin seuraavaksi laittaa MT21:sen eteen."
Myös yksi ääni VM:lle taitaa olla halvimmat tuon vahvuisista ketjuista. Ostin juuri myöskin uudet samanlaiset, kun tuli paketin vaihto ajankohtaiseksi. Mutta rattaita joutu sitten metsästelemään, Allrightilta tuli ketjun mukana vain 44 piikkinen takaratas, mutta 15 piikkistä eturatasta ei löytyny. No seuraavaksi Stormilta kyselemään, eikä tuottanut tulosta. Sitten Duellilta sama kysely, ja sieltä lopulta löytyi.Pasi kirjoitti:Mulla on DID:n VM. Tuntuu olevan kestävää laatua. Hintansa väärtti IMHO.
Jospa osaisivat ens kesäksi varautua hieman isomman varaston kanssa...
-
Tikkaoja
- Pyörä: Canyon ja Cube
Ite löysin SuperTenereen talveksi pienemmän eturattaan Tokimotosta. Luettelot eivät tunteneet kun vakio 16 piikkisen tuohon. Kehä 3:n varressa oleva A:lla alkava tarvikekauppa ei halunnut alkaa ratasta etsimään ( ihme, mitään en ole siitä kaupasta vielä onnistunut ostamaan), mutta Tokimoto otti haasteen vastaan. Mallin mukaan löytyi sopivalle ketjulle ja akselille ratasmalli, akselille vaan piti sorvauttaa 1 mm paksu prikka rattaan alle jotta ketjulinjan saa kohdalleen (vakiorattaassa on tuollainen millin kohouma puolelleen akselin kiinnityspinnassa). Kun sopiva ratasmalli löytyi, niin valinnanvaraa olis ollu 11 - 18 piikkisen välillä ja hinta huimat 7 euroa...TomiKoo kirjoitti: Sieltä kovan pähkäilyn kautta päädyin 44 takaseen, jonka kaveriksi saa hienosti 14, 15 tai jopa 16 (ei ole vielä löytynyt mistään) etusen.
Jos Tomilla on sorvi lähistöllä (antaa huomattavasti enemmän valinnanvaraa rattaisiin), niin käynti tuolla Tokimotossa saattaa kannatta.
-petteri
Jaahas, apua tarvitaan. Ajelin tossa joku parikyt kilsaa, kävin tankkaamassa jne ja kotiin tullessa avasin autotallin ovea ja mopo saman tien tyhjäkäynniltä sammui.
Eikä enää millään käyntiin. Ylivuotoletkuista ruuttas bensaa mäelle sitä mukaa kun koitti käynnistellä.
Joku siellä kaiketi meni tukkoon kun vaan tietäs mikä? Heittäkääpä viisaammat minua tiedon muruilla.
Kaasari on Keihin FCR.
Eikä enää millään käyntiin. Ylivuotoletkuista ruuttas bensaa mäelle sitä mukaa kun koitti käynnistellä.
Joku siellä kaiketi meni tukkoon kun vaan tietäs mikä? Heittäkääpä viisaammat minua tiedon muruilla.
Kaasari on Keihin FCR.
Tosta kun vielä numeron kerrot niin osaan paremmin etsiä.Pasi kirjoitti:Kohokammion neulaventtiili auki jumissa. Kaasari irti ja tutkimaan.
download.php?id=124