Dr 800 käynnistys ongelmia

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

lahtari
Pyörä: Honda Africa Twin 750 -96

Viesti Kirjoittaja lahtari »

No niin nyt on sähköpuoli katsottu ja kaikki kunnossa,eli veikkaamme kaasareita seuraavaksi.
Venttiilin välykset oli ok.
aapo
Pyörä: DR 750 S

Viesti Kirjoittaja aapo »

Mitään uutta täälä?

Taitaa olla joku kevät epidemia... Lämpöisenä pamahtaa ekasta käyntiin, mutta näinä kylminä aamuina saa pyöritellä vaikka kuinka kauan. Uuden akun laitoin, joka nyt auttoi hommaan vähän. Venttiilit säädetty. Power source coil uusittu viimekesänä. Pitää varmaan tarkistella latausjännitteet ym., mutta hyvät vinkit on aina tervetulleita.
Mun pyörä ei ole koskaan oikein tykännyt noista kylmistä keleistä, mutta nyt tuo vaiva on pahempi kuin koskaan. Tyhjäkäynti ok, kierrokset ei aaltoile jne. Ei pidä vissiin antaa koneen jäähtyä :D

-aapo
lahtari
Pyörä: Honda Africa Twin 750 -96

Viesti Kirjoittaja lahtari »

Itse putsasin kaasarit ja vaihdoin uudet tiivisteet sinne ja sit säätelin seosruuvia kohdilleen ja nyt on alkanut lähtemään käyntiin helposti :D

Ja operaation jälkeen on tuntunut siltä ettei ihan kaikki hevoset olisi tallissa :?
Ja moottorijarrutuksissa paukuttaa putkessa kokoajan...
Hyvää ketunhäntää heittää kun kunnolla kiihdyttää ja heittää isompaa sisään :D

Pikkaisen ohiaiheen:
Kuuluuko noihin molempiin kaasareihin tulla niitä alipaineletkuja vai vain siihen toiseen?
Tarttis vielä jostain hankkia noi kaasarin kalvot sinne...
Kurahousu
Pyörä: BMW G 450X, BMW F900GS, BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Kurahousu »

Muistikuva olis että ainoastaan toiseen joka itseänikin hieman kummastutti. Voin tietty olla väärässäkin, mutta en siinä että se minua silloin kovasti kummastutti :oops:
nevis
Pyörä: KTM lc4 640 Adventure
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nevis »

Morjes!

Mulla on ruennut tekemään viime aikoina kanssa että kylmänä ei starttaa millään ja akku loppuu melkein ensimmäisellä starttauksella ja lämpimänä ei mitään problemia..
Kolme kertaa starttailin päivällä ... ei lähde ja penkin alta nousee savu :D Pyörä kiltisti takaisin talliin ja remonttiin...
Viime kerralla auttoi kun puhdistin startin. Startti auki ja ei tarvinnut pitkään miettiä että johtuikohan starttaus ongelmat kenties tästä 8)

Huomenta pääsee sit tiivistekaupassa (Asennuskalja kaupassa) käymään
Liitteet
P7200001.JPG
(116.72 KiB) Tiedosto ladattu 92 kertaa
---enskan se olla pitää---

Honda monkey Z50j>Suzuki PV50>Suzuki DR 800>KTM 640 adventure
Vastaa Viestiin