DR 800 etupää

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

Creature
Pyörä: Suzuki DR 800

DR 800 etupää

Viesti Kirjoittaja Creature »

Etupään putkien päät tulee vähän T-kappaleen yläpinnan yläpuolelle. Ehkä n. 5mm. Onko tämä jokin vakioasetus vai ed omistajan madallus.

Mistä syystä mahdollisesti pitää olla näin? Vai pitääkö? Mites teillä muilla DR omistajilla?
vkoivu
Pyörä: pyörät myyty

Viesti Kirjoittaja vkoivu »

Kai ne tasassa pitäisi olla? Se 5mm tosin ei vaikuta käytännössä yhtään mihinkään.
DR Markku
Pyörä: KTM 690 r, 250 EXC-f , 2V bokseri

Viesti Kirjoittaja DR Markku »

Mulla oli myos edellisen omistajan jäljiltä etupäätä tiputettu juuri tuolla tavoin n. 12mm, nostin sitten takaisin tasalleen kun mulla ainakin jalat yltävät reilusti maahan.
Creature
Pyörä: Suzuki DR 800

Viesti Kirjoittaja Creature »

No tuli vähän etsittyä kuvia netistä ja näyttäis olevan aika yleistä tuo pieni ylitys. Syytä tähän en nyt äkkiä löydä. Niin ja eihän toi keulan kulma tosta tosiaan paljon jyrkkene eli saa mun puolesta olla noin.

Täytyy sanoa, että varsin kelpo pyörä tuntuu olevan näin parin sadan km:n jälkeen. Köyhän miehen BMW, kun edessa tollanen lippakin :D ProDuro odottaa kokeilua. Kevenis näin myös hieman. Ja akun (ei sen ankan) vois siirtää vaikka moottorin eteen alas painopistekikkailumielessä - tiedä sitten onko mitään tolkkua. Kahvanlämppärit pitää saada - jos ei, niin ostaa :lol:
VPH
Pyörä: Suzuki DR800.Specialized

Viesti Kirjoittaja VPH »

Itse olen kokeillut sitä keulaa eri korkeuksilla, kuinka se vaikuttaa ajokäytökseen. Siinä kannattaa olla kuitenkin varovainen, ettei tule yllätyksiä.
Vastaa Viestiin